• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,74
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,74
  • 15.01.03, 08:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Firmad loodavad uutelt logodelt müügiedu

Mitmed Eesti suured ettevõtted on viimastel kuudel kasutusele võtnud uued logod, et rõhutada oma eripära.
Teiste seas on logo välja vahetanud kõik kolm suuremat lihatööstust. Selle aasta algusest on uue logo kasutusele võtnud näiteks Rakvere Lihakombinaat, If Kindlustus ja Tallinna Vesi. Mullu sügisel ning talve hakul said samaga hakkama Eesti üks suuremaid juustutootjaid Epiim ning lihatööstused Valga Lihakombinaat ja Wõro Kommerts, kirjutab Postimees.
Rakvere Lihakombinaadi uus logo kujutab rohelist tamme, mis peaks olema märk kodumaisest toorainest ning rõhutama lihatööstuse olulisust Eesti turul. Tööstuse turundusdirektori Janek Oblikase sõnul vahetas ettevõte viimati oma logo ligi 12 aasta eest ning pisut uuendati seda kuus aastat hiljem.
Uue kaubamärgiga loodetakse jätkata oma eelmise aasta võidukäiku, kus keskmine päevatoodang suurenes tehases kolmandiku võrra.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kui vaadata Rakvere ühe suurema konkurendi Valga Lihakombinaadi tegevust oma uue kaubamärgi all, võib uskuda, et sellised plaanid võivad ka vilja kanda. Valga tööstuse juhi Elmut Paaveli sõnul kasvas nende viilutatud toodete läbimüük aasta esimesel kümnel päeval detsembri sama ajavahemikuga võrreldes viiendiku.
«Tarbijad on meie uue märgi «Maks ja Moorits» hästi vastu võtnud,» kinnitas Paavel.
Oma uute kaubamärkidega on rahule jäänud ka teised tööstused, kes on nende väljatöötamisse investeerinud aastaid ning miljoneid kroone.
Epiima turundusjuhi Meelis Lepa sõnul on uue logo kasutuselevõtt olnud oodatust positiivsem. «Meie eesmärgiks oli lahutada oma ettevõtte logo ühest konkreetsest kaubamärgist ning see on ka õnnestunud,» kinnitas Lepp.
Oma uued kaubamärgid püüavad tööstused muuta lühemaks ja lihtsamini arusaadavamaks, sest kõigil ettevõtetel terendab silme eest Euroopa Liidu turu avanemine. Seal on pika ja eestipärase nimega aga raske hakkama saada.
Wõro Kommertsi juht Aigar Pindmaa on varem kinnitanud, et just see oli üheks põhjuseks, miks nende tööstus võttis sügisel kasutusele kaubamärgi Wõro.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele