ÄP fototoimetus • 10. november 2003 kell 22:00

Simpelil uus imago

Lansseerimiskampaania maksumus on 1 miljoni krooni ringis, millest agentuuri töö ? idee ja teostus ? moodustab ca 10, teleklippide tootmine kolmandiku ja ülejäänud on meediainvesteering.

Senine seksistlik Simpeli reklaamikeel on püüdnud peamiselt meeste tähelepanu. Noorte seas on see jäänud arusaamatuks ja naised on Simpeli-tüdruku eneseeksponeerimisse suhtunud pigem irooniliselt, kui mitte ärritunult.

Imagomuutuse eesmärk on kitsa sihtgrupi asemel vaadata turgu laiemalt ning jõuda nendeni, kelleni senise kommunikatsioonikäsitlusega ei ole oma põhisõnumiga jõutud. Põhiline eesmärk on seega olnud muuta rõhuasetust ja tuua esile seni välja toomata brändiväärtused ? aktiivsuse ja sportlikkuse ?, mis on seni jäänud varju, kuid on samuti olulised seksikuse kui ülekasutatud väärtuse kõrval.

Uue reklaamikeelega lansseerimiskampaania baseerub märulifilmi ideel, kus Simpeli-tüdrukust on saanud omalaadne nais-Matrix, ning on seetõttu vastandina senisele reklaamikeelele rõhutatult aktiivne, kui mitte agressiivne. Tegemist on suure muudatusega ? pehmest lesivast kiisukesest on saanud karm naissuperkangelane a la Lara Croft, kes võitleb pahadega, et maailma päästa ? ta kaitseb end, kuid ei ründa kunagi esimesena.

Samas on samaks jäetud Simpeli brändi põhiväärtused: seksikus, ihaldusväärsus, iseseisvus. Säilitatud on ka Simpeli punane ja jätkuvalt on peategelane Simpeli-tüdrukuna Piret Aava.

Kampaania koostööpartner on reklaamiagentuur Adell Saatchi & Saatchi.

Autor: ÄP

Hetkel kuum