• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 09.12.03, 08:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Kiirlaevad sõidavad aasta lõpuni

Kevadel kuu aega hiljem kiirlaevad liinile toonud laevafirmad loodavad saamata jäänud raha tagasi teenida ning hoida laevad sõidus vähemalt aasta lõpuni.
Nordic Jet Line?il olid nädalavahetusel alanud tormid esimeseks korraks sellel hooajal, kui kiirlaevad sadamasse jäid. Viimastel päevadel ei ole käigus olnud ka teised kiirlaevad, kirjutab Postimees.
Nordic Jet Line?i müügijuhi Sigrid Tammese sõnul plaanivad nemad esialgu kiirlaeva käigus hoida 31. detsembrini ning kui ilmastikuolud lubavad, sõidab see ka jaanuaris. Varasematel aastatel on firma pikim hooaeg kestnud 9. jaanuarini.
Tallinki investorsuhete juhi Marek Mägi sõnul on ka nemad esialgsed plaanid teinud aasta lõpuni, kuid sobiva ilma korral jätkatakse veel uuel aastalgi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lindaliinide juhi Enn Rohula sõnul ei ole firma oma hooaega siiski 23. detsembrist pikemaks planeerinud. Tema sõnul ei ole väga katkendlikul sõitmisel lihtsalt mõtet.
Võrreldes suvega tehakse praegu siiski vähem reise, sest suur osa turistidest käib Eestis suvel. Nii kasutavad Silja Line ja Nordic Jet Line praegu oma kahest laevast ühte ning kogu laevastikku ei kasuta ka Lindaliinid.
Hoolimata kuuajasest viivitusest on reisijate koguarv mullusega võrreldes ligi kümnendiku tõusnud ning sellest on võitnud pea kõik laevafirmad. Kõige suuremateks võitjateks on olnud Silja Line, kes tõi suvel liinile teise kiirlaeva, ning Lindaliinid, kes sai sellel suvel korralikult tööle oma mullu ostetud uue laeva.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 8 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele