Helsingis on väga edukaks osutunud mobiili teel ostetav ühistranspordi tunnipilet, mille müük ületas teisipäeval kolme miljoni piiri, kirjutas Postimees.
Helsingis elektroonilise tunnipileti rakendanud Plusdial Oy esindaja Ari Pakarinen ütles Postimehele, et eriti popp on Helsingi mobiilipilet trammis - 55 protsenti pileteist lunastatakse trammisõiduks.
Pakarineni sõnult tõi kliendiküsitlus välja, et mobiilipileti ostmine meeldib reisijatele oma lihtsuse ja kiiruse pärast.
Veel märtsis ennustas firma kolme miljoni pileti müügipiiri ületamist alles suve lõpuks, pilet osutus aga loodetust populaarsemaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Teenust pakkuva Plusdial OÜ sõnul on nii suur teenuse populaarsus üllatuseks ka neile. Põhjus on kasutusmugavuses ja selles, et teenuse kasutamiseks pole vaja eelnevalt registreeruda, mistõttu võib teenust kasutada üle nelja miljoni inimese.
Piletit saab tellida saates lühisõnumi teenuse numbrile. Klient saab vastusõnumina ühekordse pileti, mis kehtib tund aega Helsingi metroos, trammides ja Suomenlinna parvlaevadel.
Täiskasvanu ühe tunni pilet maksab 1.90 eurot. Teenustasu sõnumi eest maksma ei pea.
Ka Radiolinja Eesti klientidel on olnud võimalik Helsingi ühissõidukipiletit osta juba 2002. aastast alates saates sõnumi AT 641 numbrile 16353.
Tallinnas pole 1. maist taas kasutusel olev tunnipilet nii suurt populaarsust võitnud, 10. maiks oli neid ostetud vaid 66.
Kui tallinlased saavad osta Helsingi mobiilipiletit, siis helsinglased Tallinna oma ei saa, kuna see on seotud lisaks telefonile ka ID-kaardi olemasoluga. Samas pole erinevalt kuukaardist vajalik Tallinna sissekirjutus. Tallinna tunnipilet maksab 15 krooni, millele lisandub kolm krooni teenustasu.