Maksuamet koondab klienditeeninduse Endla tänavale

06. oktoober 2004, 09:14

Maksuhaldur koondab klienditeeninduse Endla tänavale ning laiendab personaalse konsultatsiooni võimalusi, teatas maksu- ja tolliamet.

1. novembril avatakse Tallinnas, aadressil Endla 8, maksu- ja tolliameti uus kaasaegne teenindussaal, kuhu on koondatud Tallinna ja Harjumaa nii füüsiliste kui juriidiliste klientide teenindamine, laiendatud on personaalse konsultatsiooni võimalusi ja suurendatud letiteenindajate arvu.

Avatavas uuendatud büroos saavad maksudeklaratsioone esitavad kliendid vastused kõikidele oma maksualastele küsimustele ja probleemidele ühest kohast. Teenindussaalis on kolm eraldi nõustamisruumi, millega nii juriidilistele kui füüsilistele isikutele laiendatakse konsultatsioonivõimalusi. Letitöötajate arvu on suurendatud ning järjekordade vältimiseks, näiteks tuludeklareerimise perioodil, on võimalik paindlikult kasutada inimressurssi juhul, kui teenindusletti on vaja lisatöötajaid.

Kuni esimese novembrini teenindatakse füüsilisi isikuid, sealhulgas ka füüsilisest isikust ettevõtjaid, aadressil Endla 15 ja juriidilisi isikuid aadressil Endla 8. Kalamajas Kotzebue tänaval asuvas kontoris on posti toomise võimalus ja klientide küsimusi registreeriv teenindaja.

Muudatuste eesmärgiks on koondada Tallinnas maksuhalduri klientide teavitamine hea transpordiühendusega südalinnas asuvasse teenindusbürosse, kus kliendid saavad vastused kõikidele oma küsimustele ühest kohast.

Endla 15 hoonesse jäävad maksu- ja tolliameti Põhja maksukeskuse kontoriruumid.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing