• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,09%39 727,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,09
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,09%39 727,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,09
  • 28.10.04, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SAS võtab kasutusele odavad lennupiletid

Äriklassi (business) juurde kuuluvad eraldi registreerimislauad ja ootesaalid lennujaamades, samuti tasuta ajalehed ja road Skandinaavia meisterkokkade menüüdest. Piletite muutmine ja muud eriprotseduurid on äriklassi reisijatele endiselt lihtsustatud.
Paindliku turistiklassi (economy flex) reisijad saavad võimaluse kasutada äriklassi registreerimislaudu ja lendude ajal pakutakse neile endisest paremat pardateenindust. Piletite muutused ja muud eriprotseduurid on võimalikud. ?Skandinaavia lennujaamades saab paindliku turistiklassi reisija kasutada kiirliini ehk nn fast track?i,? kinnitas SASi Eesti müügijuht Katrin Luhaäär. ?Teisisõnu tähendab see, et klient võib tulla lennujaama alles 20 minutit enne väljalendu, siirduda otse turvakontrolli ja sealt väljuva lennu väravasse.? Soodus turistiklass (economy) on uus toode hinnatundlikele reisijaile. Odavlennupileti hinna sisse ei kuulu tasuta pardateenindust. Kliendil on võimalik lennukis süüa ja juua osta talle sobivas koguses. Piletite muutmised ja muud eriteenused üldjuhul võimalikud ei ole. Uudne klass on läbinud eduka kasutuspraktika SASi odavlennufirma Snowflake lendudel.
Kuigi äriklassi reisijate hulk on näidanud püsivat vähenemist, on lennureisijad selgesti huvitatud lennunduses enamast kui pelgalt odavlennutootest, põhjendas muudatusi Luhaäär.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ÄP

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 24 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele