• OMX Baltic−0,44%301,07
  • OMX Riga−0,61%881,51
  • OMX Tallinn−0,18%2 063,36
  • OMX Vilnius0,18%1 194,64
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 1000,11%8 843,47
  • Nikkei 2250,9%38 885,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,12
  • OMX Baltic−0,44%301,07
  • OMX Riga−0,61%881,51
  • OMX Tallinn−0,18%2 063,36
  • OMX Vilnius0,18%1 194,64
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 1000,11%8 843,47
  • Nikkei 2250,9%38 885,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,12
  • 11.11.04, 13:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediareklaamiturg kasvas üheksa kuuga 6 protsenti

Meediareklaamituru käive käesoleva aasta üheksal kuul kokku oli 690 miljonit krooni ja kasv 6%.
III kvartal andis sellest 196 miljonit, mis oli 8% enam mullusest, teatas TNS Emor.
Esimese kolme kvartali käive moodustas kokku 690 miljonit krooni, millest suurim osa (45%) kuulus jätkuvalt ajalehtedele ning televisiooni osaks jäi 24%. Kui aasta esimene kvartal näitas reklaamikäibes väikest langust (-2%), siis teise kvartali kasvutempo oli tänu Europarlamendi valimiskampaaniatele suhteliselt kõrge (11%). III kvartali kasv jäi keskmisele tasemele (8%).
Enamreklaamitud tooteharud on mobiilside, autod ja jaekaubandus. Suurimad reklaamijad käesoleva aasta 9 kuul olid Procter Gamble, millele järgnesid reklaamimahtudelt telekommunikatsiooniettevõtted EMT, Tele2 Eesti, Elion Ettevõtted.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kui tugeva II kvartali järel (kasv 11%) oli teoreetiline võimalus, et Eesti meediareklaamiturg ületab sel aastal miljardi kroonise käibejoone, siis III kvartali lõpus peame tõdema, et see juhtub siiski alles 2005. aastal. 2004. aasta reklaamituru käibekasv jääb tõenäoliselt 4-9% piiresse. 2003. aastal oli Eesti meediareklaamituru mahuks 908 miljonit krooni.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 29 p 8 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele