• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Meediareklaamiturg kasvas üheksa kuuga 6 protsenti

    Meediareklaamituru käive käesoleva aasta üheksal kuul kokku oli 690 miljonit krooni ja kasv 6%.

    III kvartal andis sellest 196 miljonit, mis oli 8% enam mullusest, teatas TNS Emor.
    Esimese kolme kvartali käive moodustas kokku 690 miljonit krooni, millest suurim osa (45%) kuulus jätkuvalt ajalehtedele ning televisiooni osaks jäi 24%. Kui aasta esimene kvartal näitas reklaamikäibes väikest langust (-2%), siis teise kvartali kasvutempo oli tänu Europarlamendi valimiskampaaniatele suhteliselt kõrge (11%). III kvartali kasv jäi keskmisele tasemele (8%).
    Enamreklaamitud tooteharud on mobiilside, autod ja jaekaubandus. Suurimad reklaamijad käesoleva aasta 9 kuul olid Procter Gamble, millele järgnesid reklaamimahtudelt telekommunikatsiooniettevõtted EMT, Tele2 Eesti, Elion Ettevõtted.
    Kui tugeva II kvartali järel (kasv 11%) oli teoreetiline võimalus, et Eesti meediareklaamiturg ületab sel aastal miljardi kroonise käibejoone, siis III kvartali lõpus peame tõdema, et see juhtub siiski alles 2005. aastal. 2004. aasta reklaamituru käibekasv jääb tõenäoliselt 4-9% piiresse. 2003. aastal oli Eesti meediareklaamituru mahuks 908 miljonit krooni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Roheelektrifirma uuendas börsiga tõotusi
Enefit Greeni börsile tulekuks on üliviljaka pinnase ette valmistanud nii pensionireform kui elektri kõrge hind, aga kas sellele langev tera on kasvujõuline, see alles hakkab selguma, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Enefit Greeni börsile tulekuks on üliviljaka pinnase ette valmistanud nii pensionireform kui elektri kõrge hind, aga kas sellele langev tera on kasvujõuline, see alles hakkab selguma, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Tarneahela probleemide tõttu jääb tänavu tootmata ligi 8 miljonit autot
Globaalsed autotootjad võivad tänavu kaotada tarneahelatega seotud probleemide tõttu 210 miljardit dollarit käibest, mida on kaks korda rohkem kui aasta alguses prognoositi, teatas konsultatsioonifirma Alixpartners.
Globaalsed autotootjad võivad tänavu kaotada tarneahelatega seotud probleemide tõttu 210 miljardit dollarit käibest, mida on kaks korda rohkem kui aasta alguses prognoositi, teatas konsultatsioonifirma Alixpartners.
Enefit Green võib täna avaldada uudise börsile mineku kohta
Eesti Energia kontserni kuuluv taastuvaenergiaettevõte Enefit Green korraldab täna kell 11 pressikonverentsi, kus tahab jagada ettevõtte hetkeseisu ja arenguplaane.
Eesti Energia kontserni kuuluv taastuvaenergiaettevõte Enefit Green korraldab täna kell 11 pressikonverentsi, kus tahab jagada ettevõtte hetkeseisu ja arenguplaane.
Ruth Oltjer: börsilt raha küsida on minu jaoks liiga aeglane ja kohmakas
Tippjuht Ruth Oltjer kirjeldas Äriplaan 2022 konverentsil tagasivaatavalt, kuidas tema ettevõttele oli koroonakriisis prioriteediks Eesti riik. Ta ütles, et kriisi ajal oli tal riigiametitega suurepärane koostöökogemus, kuid mõned otsustamatud ametnikud on siiski tõrvatilgaks meepotis.
Tippjuht Ruth Oltjer kirjeldas Äriplaan 2022 konverentsil tagasivaatavalt, kuidas tema ettevõttele oli koroonakriisis prioriteediks Eesti riik. Ta ütles, et kriisi ajal oli tal riigiametitega suurepärane koostöökogemus, kuid mõned otsustamatud ametnikud on siiski tõrvatilgaks meepotis.