Tartu linnavalitsus kinnitas ettevõtluskonkursi tingimused eelmise aasta parimate ettevõtjate leidmiseks.
Konkursi eesmärk on tunnustada Tartu arenevaid ja kliendisõbralikke ettevõtjaid.
?Edukad ettevõtjad väärivad Tartu linna erilist tunnustust,? sõnas abilinnapea Sven Illing. ?Eestis on märkamatult tekkinud olukord, kus noor inimene eelistab olla riigiametnik, mitte ettevõtja. Ettevõtjaid peab rohkem esile tõstma,? leidis Illing.
Konkursi parimad selgitatakse kolmes alagrupis: kuni 9 töötajaga, 10-49 ja üle 50 töötajatega ettevõtete seas.
Ettevõtjaid hinnatakse järgmiste näitajate alusel: investeeringute suurus 2004. aastal, ettevõtte käibe kasv võrreldes 2003. aastaga, töötajate keskmise arvu kasv ja käibe kasv ühe töötaja kohta.
Silmapaistva tulemuse kategoorias hinnatakse näiteks uut toodet, uue juhtimissüsteemi rakendamist, olulist turu laiendamist või muud innovaatilist tegevust, mis ei kattu teiste hinnatavate näitajatega.
Teist korda valib konkursi raames oma parima koostööpartneri Tartu Kutsehariduskeskus.
Samuti teist korda on kavas välja selgitada Tartu kõige kliendisõbralikum ettevõtte. Küsitluse käivitumisel saab linna veebilehel viiepallisüsteemis hinnata teenindaja professionaalsust, teenindaja sõbralikkust, suhtlemisvalmidust ja teenindusruumi miljööd. Kliendisõbralikuma ettevõtte küsitluse nimekirja ettevõtte lisamiseks on aega kuni 17. märtsini.
Parima ettevõtja konkursil osalemise soovist tuleb teada anda 4. aprilliks.
Võitjate pidulik autasustamine toimub Tartu ettevõtlusnädala raames 28.aprillil.
Ettevõtluskonkurssi korraldatakse Tartus kaheksandat aastat järjest.
Eelmise aasta konkursil valiti edukaimateks ettevõteteks Tirsi Grupp, Merko Tartu ja Tirsi Kinnisvara Haldus. Tartu Kutsehariduskeskuse parimateks partneriteks olid Ilves-Extra ja Tarkon ning kõige kliendisõbralikumaks firmaks valiti avalikul hääletusel Londoni hotell.
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?