Suuruselt Prantsusmaa teine autotootja Renault teeb Indias ühisfirma sealse autootja Mahindra Mahindraga.
Mahindra, mis on India suurim sportautode ja traktorite valmistaja, hakkab omama 51 protsenti ühisfirmast ja ülejäänu hakkab kuuluma Renault"le.
Renault plaanib India turu jaoks hakata tootma oma 6000 dollarit maksvat Logan mudelit. Alates 2007 aastast on kavas toota 50 000 autot aastas.
Autode ostjate turuks hinnatakse potentsiaali olevat piisavalt, sest 54 protsenti India 1,1 miljardi suurusest elanikkonnast on alla 24 aasta noored.
180 000 ruupiase (48 400 kroonise) aastasissetulekuga leibkondade osakaal elanikkonnast peaks aastaks 2010 suurenema 16,8 protsendini. Praegu on neid 7,3 protsenti.
Indiasse on juba laienenud General Motors, Volvo, Toyota ja Nissan. India on Aasia suuruselt neljanda sisemajanduse kogutoodanguga riik.
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?