Saarlane.ee kirjutab, et Kuressaare-Tallinna liini teenindav lennufirma keeldus Hollandis elavale naisele hüvitamast lennu hilinemisega tekitatud kahjusid.
Lennufirma ei kavatse hüvitada eelmisel nädalal lennuki hürdaulikarikke tõttu plaanipärasest kaks tundi hiljem Tallinna jõudnud ja seeläbi Hamburgi lennukist maha jäänud reisijale hotelliarvet ega lennupileti ümberregistreerimistasu, vahendab Saarlane.ee.
Hollandis elav Anne-Marie Männikust ostis 14. augustil kella 13 paiku internetist lennupileti Kuressaare-Tallinn lennukile, mis pidi väljuma kell 18.40.
“Mõtlesin, et jõuan üsna täpselt Tallinna, sest Tallinna lennujaamast pidin veel samal õhtul kell 21.10 istuma järgmisele lennukile, et sõita Hamburgi. Olles jõudnud Kuressaare lennujaama, teatati mulle, et lend Tallinna jääb kaks tundi hiljaks,” märkis Anne-Marie Männikust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Naine helistas Tallinna lennujaama ja palus Hamburgi lennupileti tõsta järgmisele lennule, mida ka tehti. Järgmine lend Hamburgi väljus kaks päeva hiljem varahommikul. Lisaks pileti ümberregistreerimise tasule 625 krooni tuli tasuda ka hotelliarve Tallinnas.
Järgmisel hommikul helistas ta lennufirma Avies tehnilisele direktorile Vladimir Pisarkovile. “Ta teatas, see pole üldse Aviese süü, et ma Hamburgi lennust maha jäin. See olevat ikka reisija oma vastutus ja oleksin pidanud rohkem aega ette varuma,” selgitas Männikust.
AS Avies nõukogu liige Mart Jõe ütles, et Hamburgi lennupileti ümberregistreerimist ja hotelliarvet ei kompenseeri firma mitte mingil juhul.
“Kuressaare-Tallinn lend on kohalik reis,' põhjendas Jõe. 'Me ei kuulu rahvusvahelisse lennupiletite süsteemi ja ei kanna vastutust, kui reisija ei jõua teisele lennule. Kui ühel lennupiletil oleks kirjas Kuressaare-Tallinn-Hamburg, siis lasuks meil loomulikult täisvastutus. Me ei müü Kuressaare-Hamburg liinil pileteid.”
Jõe lisas, et neil puudub ka kohustus teavitada reisijaid lennuki hilinemisest.