• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 08.11.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkswagenil läheb hästi tänu heale mudelitsüklile

Kuigi Pärnpuu tahaks öelda, et nad on Volkswageni müügiga väga heal järjel, sest nad on lihtsalt nii hea firma, siis pole tegelikkus tema sõnul hoopiski nii.
Asi on hoopis selles, et praegu on Volkswageni mudelitsükkel ääretult soodne. Kogu mudelivalik peale Polo on vahetunud ja kõik mudelid on oma parimas tsüklis.
Pärnpuu ennustab, et nii see kahjuks ei jää.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ta meenutab aega, mil mudelid olid kõik ligi seitse aastat vanad ja neid müük äärmiselt keeruline.
Pärnpuu nimetab, et nende töö põhiraskuseks on planeerimine.
Nimelt tuleb autode soov anda tehasesse kaks aastat ette. Seega tuleb väga täpselt turgu prognoosida.
Saksa Autol, nagu ka kõigil teistel, on raske töölisi leida.
Eriti raske on Pärnpuu sõnul head lukkseppa leida.
Praegu on head mehed endale ise koolitatud ehk võetud noormees praktikale ja temast endale hea remondimees vormitud. Edutamisvõimalused on küll head, sest Saksa Autos on mehaanikust saanud nii meister kui ka veel kõrgema ametikoha mees.
Et ennast ette valmistada pidevalt kasvavaks automüügiks ja müüdavate autodeparemaks teenindamiseks, on Saksa Auto viimase kolme aasta jooksul üle terve Eesti päris oluliselt laienenud.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele