• OMX Baltic−0,03%288,45
  • OMX Riga0,09%876,67
  • OMX Tallinn−0,13%1 823,93
  • OMX Vilnius0,4%1 127,22
  • S&P 5000,53%6 118,71
  • DOW 300,92%44 565,07
  • Nasdaq 0,22%20 053,68
  • FTSE 1000,23%8 565,2
  • Nikkei 2250,54%40 176,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,07
  • OMX Baltic−0,03%288,45
  • OMX Riga0,09%876,67
  • OMX Tallinn−0,13%1 823,93
  • OMX Vilnius0,4%1 127,22
  • S&P 5000,53%6 118,71
  • DOW 300,92%44 565,07
  • Nasdaq 0,22%20 053,68
  • FTSE 1000,23%8 565,2
  • Nikkei 2250,54%40 176,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,07
  • 11.01.07, 17:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rõivamüüja PTA plaanib kasvu Venemaal, Ukrainas ja Valgevenes

PTA teatas börsile, et järgneva nelja aasta jooksul kavandatakse laiendada grupi jaemüügialast tegevust eelkõige Vene Föderatsiooni, Valgevene, Balti riikide ja Ukraina turgudel.
Käesoleval hetkel opereerib PTA Grupp kokku 51 jaemüügikauplust (sealhulgas 13 Oblicie kauplust ja 13 PTA kauplust). Plaanide kohaselt on 2007. aasta lõpuks grupi opereeritavate jaemüügikaupluste koguarv üle saja, mille kogupindala ületab 15,000 ruutmeetrit. 2010. aasta lõpuks kavandab grupp opereerida üle 400 jaemüügikaupluse kogupindalaga üle 40,000 ruutmeetrit. PTA edastas börsile jaemüügialase tegevuse laiendamine aastatel 2007 - 2010.
9. novembril 2006. a avaldas PTA Grupp AS noteerimis- ja kauplemisprospekti, milles on muuhulgas kajastatud muudatusi PTA grupi majandustegevuses peale AS-i Silvano Fashion Group omandamist. Sealhulgas on prospektis välja toodud grupi üldine strateegia, mille eesmärgiks on jaemüügialase tegevuse ulatuslik laiendamine samaaegselt olemasoleva naistepesu ja -rõivaste tootmistegevuse arendamisega.
Ülalkirjeldatud strateegia elluviimiseks on PTA koostanud laiendamise plaani järgneva nelja aasta kohta. Plaani
kohaselt kavandatakse arendada kahte peamist jaemüügiketti – Oblicie (pesu turustamiseks) ja PTA (naisterõivad). LisaksOblicie ja PTA kauplustele jätkab grupp teatud arvu jaemüügikaupluste opereerimist Lauma, Milavitsa ja Splendo brändinimede all.

Seotud lood

Uudised
  • 29.08.08, 16:15
Leedu suurim rõivamüüja plaanib Eestis turuosa tõsta
Rõivaste jaemüügi liider Leedus ja Baltimaades Apranga Group avas esmakordselt Eestis kaks kauplust Tallinnast väljas ning plaanib järgnevatel aastatel tõsta oma turuosa Eestis.
  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 11:31
ESG – midagi enamat kui mood
Mõned trendid jäävad meiega kauaks, mõned kaovad sootuks ja mõned muutuvad, kohanedes hetkeolukorraga. Ettevõtete keskkonna-, sotsiaalsed ja juhtimisstandardid (Environmental, Social and Governance – ESG) peavad muutuma, seda eriti seoses eelseisvate struktuursete muutustega poliitikas. Olukord näib olevat Trumpi tulekuga kardinaalselt muutunud, kuid tegelikult on muutused toimunud juba päris pikka aega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele