Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Karile sõitnud tankeri ballasttankis on auk
Madalikule jooksnud tanker Kopli lahel
ootab Helsingis puksiiri Protector. Laeva kapteni teatel on avastatud vasaku
poordi 1. ballasttankis auk.
Õlileket ja reostusohtu ei ole, teatas piirivalveamet. Piirivalve helikopteri meeskond kinnitas reostuse puudumist. Tankeri kindlustusfirma Lars Grogens esindaja Kaupo Tüvi sõnul on alus jätkuvalt merekõlblik.
Tankeri pardale on suuundumas ekspert karilejooksnud laevade alal koos piirivalve esindajatega, et hinnata tankeri seisundit nin anda edasised juhised päästeoperatsiooni jätkamiseks.
Piirivalve laev PVL-107 on alustanud Kopli Merebaasis absorbentpoomide pealelaadimist. Helikopter ja meeskond on Kopli Merebaasis reageerimisvalmis.
Pärast päästeoperatsiooni toimetatakse Weserstern Balti Laevaremonditehasesse tehnilisse kontrolli.
Viimase ööpäeva jooksul langenud meretase
ei lase madalikule jäänud tankerit lasti vähendamata vabastada, mistõttu hakkas
kindlustusselts otsima kütuselasti ümberpumpamiseks sobilikku laeva.
Venemaalt Primorski sadamast saabunud
Kreeka 250meetrine täislastis naftatanker sõitis täna hommikul rahvusvahelistes
vetes madalikule ja triivib nüüd Vaindloo piirkonnas.
Eile õhtul sõitis Kopli poolsaare tipus
madalikule tanker Weserstern, pardal ligi 10 000 tonni diisliõli, laeva kapten
palus piirivalvel laeva vabastamiseks kavandatud päästeoperatsiooniga tänaseni
oodata.
Bigbanki peaökonomist Raul Eamets usub, et Eestil tuleb tunnistada kehva võimekust siin kasvatatud toormele lisandväärtuse andmisel, olgu selleks põllumajandus või puidusektor.