• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 08.02.07, 14:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

iTunes ei tunnista eestlasi

Apple'i korporatsioonile kuuluv iTunesi internetipood ei aktsepteeri Eestis väljastatud krediitkaarte ning seega ei ole eestlastel ametlikult võimalik sealt muusikat või filme osta, kirjutas Eesti Päevaleht.
Firma esindaja Eestis Sander Paas ütles, et lähiajal ei ole plaanis iTunesil Eestisse, ega ka mujale Ida-Euroopasse laieneda, kuid ta arvab, et tõenäoliselt võetakse sellekohane otsus vastu pärast nende riikide liitumist eurotsooniga.
Siiski ei maksaks asjast huvitatutel pead norgu lasta, sest internetis liigub juba mõni skeem, millega saab iTunesi kasutada ka Maarjamaal. Väidetavalt on tegemist legaalse, kuid siiski mitteametliku võttega, mille kohaselt tuleb näiteks pangaülekandega saata raha mõnele Lääne-Euroopas või USAs elavale sõbrale, kes ostab iTunesi kinkekaardi ning edastab selle andmed Eestisse. Kinkekaardil on kood, mille sisestades tekib kasutajal internetipoes vastava summa ulatuses krediiti.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele