• OMX Baltic0,46%301,4
  • OMX Riga0,11%893,94
  • OMX Tallinn0,63%2 081,82
  • OMX Vilnius0,71%1 211,06
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,37%8 790,33
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,83
  • OMX Baltic0,46%301,4
  • OMX Riga0,11%893,94
  • OMX Tallinn0,63%2 081,82
  • OMX Vilnius0,71%1 211,06
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,37%8 790,33
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,83
  • 02.03.07, 15:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika kasvas veebruaris enim Venemaal

Baltika käive kasvas veebruaris 28 protsenti, 76,7 miljoni kroonini, teatas firma börsile.
Maade lõikes kasvas veebruaris jaemüük eelmise aastaga võrreldes Venemaal 145%, Lätis 44%, Eestis 29%, Ukrainas 23% ja Leedus 17%.
Veebruari jaemüük kasvas 36% ja ulatus 57,3 miljoni kroonini. Hulgimüük kasvas 10% võrra 18,4 miljoni kroonini.
Veebruaris ei avatud ühtegi poodi ning kuu lõpu seisuga oli Baltika Grupil 113 kauplust müügipinnaga 20,027 ruutmeetrit. Esimesel poolaastal on planeeritud avada 12-16 poodi, valdav osa Leedus ja Venemaal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kahe kuu kokkuvõttes ulatusid Grupi müügitulud 167 miljoni kroonini, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 39%, sh jaekäive oli kokku 135 miljonit krooni (kasv 48%) ja hulgimüük 30 miljonit krooni (kasv 13%).
Grupi eesmärgiks 2007. aastal on vähemalt 40%-ne müügitulude kasv. Aasta jooksul on plaanis avada 20–25 uut poodi, mis tõstab Grupi poodide koguarvu aasta lõpuks 132–137-ni. Lisaks on 2007. aastal eesmärgiks siseneda ühele kuni kahele uuele turule (Tehhi ja Rumeenia).

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele