Kuigi Honda virutas tõeliselt tugeva kuu, müües 340 sõiduautot pole see siiski piisav, et jõuda järgi oma peakonkurendile Toyotale, kelle möödunud kuu tulemus 404 sõiduautot on kõigi aegade rekord. Igasugune rekordite purustamine on tolles autofirmas muidugi tõeliseks rutiiniks muutunud. Esimese kvartali tulemuste järgi on Toyota nüüdseks ka maailma suurim autotootja, minnes lõpuks General Motorsist mööda.
Esikolmiku tulemuste järgi on selgelt näha ka seda, et millise maa autotootjaid eestlased eelistavad - Toyota, Honda ja Mazda, Jaapani margid tegid teistele selgelt ära.
Parim Saksa mark on endiselt Volkswagen, olles napilt neljas.
Prantsuse kolmik on endiselt tugevalt esikümnes, kuigi napilt, sest Peugeot on võrreldes mullusega teinud läbi tõsise languse.