• OMX Baltic−0,65%300,42
  • OMX Riga0,49%891,26
  • OMX Tallinn−0,34%2 060,07
  • OMX Vilnius0,3%1 196,07
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 1000,49%8 834,45
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,37
  • OMX Baltic−0,65%300,42
  • OMX Riga0,49%891,26
  • OMX Tallinn−0,34%2 060,07
  • OMX Vilnius0,3%1 196,07
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 1000,49%8 834,45
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,37
  • 28.09.07, 16:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Talteri tegevjuht: Pirita tee ehitusel ei arvestatud ristmikega

Tarteri tegevjuhi Sven Pertensi sõnul võis Pirita tee ehitus kallimaks minna, sest linn ei arvestanud eelarves kahe ristmiku ehitusega.
"Ühe võimaliku selgitusena võib tuua veel selle, et Pirita tee ühistranspordiraja hankes sisaldus ka kahe ristmiku ehitus: Saare tee ja Russalka ristmik," selgitas Pertens. "Meil vastav info puudub, kuid on võimalik, et eelarve koostamisel arvestati ainult ühistranspordiraja ehitusega ja hiljem otsustati projekti koosseisu lisada ka ristmike ehitamisega seotud tööd, mille tulemusena objekti tööde maht ja iseloom muutusid ning objekt tervikuna kallines eelarvega võrreldes," täiendas ta.
Talter osales ka ise hankekonkursil Pirita tee ühissõidukiraja ehitamiseks. Hinnaks pakuti 20,97 miljonit krooni koos käibemaksuga. Kokku osales hankel 5 pakkujat, hinnad jäid vahemikku 19,8-25,2 miljonit krooni. Tallinna linna eelarve seisukohast lisandub hankekonkursi hindadele veel järelevalveteenuse tasu, mis jääb vahemikku 4-5% ehitushanke lepingu maksumusest.
"Linna teedeehituse objektide eelarvete koostamisel planeeritakse objektidele vahendeid eksperthinnangute alusel, mis on paraku väga ligikaudsed, kuna tavaliselt puudub eelarve koostamise ja kinnitamise ajal tehniline projekt," selgitas Pertens.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ÄP praktikant

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 27 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele