Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    90 protsenti netireklaamidest ei tööta

    "Kui 71% kasutajatest kogub internetis teavet ja 25% otsib konkreetset lahendust konkreetsele küsimusele, siis kaks protsenti veedab netis aega ilma sihita ja teine kaks protsenti jälgib rutiinist muutuseid. Häda ongi selles, et hinnanguliselt ehk isegi 90% Eesti reklaamidest on suunatud neile viimasele neljale protsendile," tõdes Altex Marketingi e-arendusjuht Epp-Kristiina Keerov üle-eelmisel nädalal toimunud reklaamikonverentsil Wazzap.
    "Internetis on tarbija igale sõnumile, kusjuures ta on selleks valmis ja saab seda kiirelt ka teistele edasi rääkida," tõi Keerov esile internetireklaami peamise eelise - suusõnal leviva info.
    Hoolimata sellest, et enamik inimesi väidab end bännereid vihkavat, veebireklaamidel klõpsatakse. Eriti palju klikke saavadki just need bännerid, mis rohkem tähelepanu püüavad ja kohati ka häid tavasid eiravad. Üks näide on Winter Media Groupi loodud kõrge klikiarvuga bännerid - kas või MSNis ilmunud meediapleieri imitatsioon. Kuni see meenutas pleierit ja mitte bännerit, oli klikiarv laes. Niipea, kui lisati reklaamilikumad täiendused, kukkus ka klikkide arv drastiliselt. "Kui osata reegleid painutada, võib teatav jultumus end ära tasuda," arvas Keerov.
    Samas võib kõrge klikkide arv tuleneda ka sellest, et inimesed lihtsalt ei oska bännereid sulgeda.
    Winter Media Groupi tegevjuhi Tanel Talve hinnangul kasutatakse erilahendusi viimasel ajal aina rohkem. "Tänapäeval pole enam muud võimalust, peab ju silma paistma," arvas Talve. Erilahendus annab nii klikkide arvus kui ka müügis mitu korda parema tulemuse, kinnitas ta.
    Seda, et reklaam häirib, ta ei pelga. "Reklaam ei saagi kõigile meeldida ja ükskõikseks jätvatest pole ju mingit kasu!" ütles Talve.
    "Erilahendused tõstavad kodulehekülje külastatavust kõvasti," kinnitas Bookinghouse.net'i turundusspetsialist Jane Ild, kes on internetis kasutanud nii eri- kui ka tavalahendusi. Tema kogemusel on erilahenduse tulemusena tõusnud kodulehe külastatavus päeva jooksul üle kümne korra ja parima tulemuse sai firma neti.ee keskkonnast.
    Samas peab reklaami mõjumiseks positiivne ärritus negatiivse siiski üles kaaluma Kindlasti on oluline ka üllatusmoment ja uudsus. Reklaamid, mida näiteks televisiooni ei julgeta panna, töötavad internetis hästi.
    Lisaks üllatusefektile on üha olulisemaks muutunud reklaami täpsem suunamine, rääkis Keerov. Kui varem piisas sellest, et ühendati reklaamitava toote sihtrühm ja reklaamikanal, siis praegu jääb sellest väheks.
    "Lisaks õigele kanalivalikule tasub ka bänneri kujunduses arvestada nii bänneri avaldava veebilehe kujunduse kui ka tarbija profiiliga." Hea näitena tõi Keerov välja Elisa "Kiirema DELFI saad siit" bännerid, mis sobitusid kanalisse ning mõjusid pigem seotud sisu kui kommertsina.
    "Kasutajat välja vihastamata suudeti nii köita tähelepanu ja vastata kasutaja ootustele. Muidugi tahab iga Delfi lugeja kiiremat Delfit - nii et lisaks kujunduslikule sobivusele oli täidetud ka kasutaja tegevuse arvestamise klausel," kiitis Keerov.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.