Eesti Kinnisvarafirmade Liit (EKFL) ja
Eesti Kinnisvaramaaklerite Koda (EKMK) alustasid teavituskampaaniat, milliseid
ohte saab vältida kasutades liikmesfirmade teenuseid.
Kampaania raames levitatakse pankades ja teistes kinnisvaratehingutega seotud asukohtades ka vastavasisulisi reklaammaterjale, mis kutsuvad üles tarbijaid mõtlema, milliseid riske nad saavad vältida, tellides teenust EKFLi liikmesfirmadest ning EKMK kutsetunnistusega kinnisvaramaaklerilt.
EKFLi juhatuse esimees Peep Sooman sõnas, et tegemist on puhtalt preventiivse kampaaniaga, et turuosalised teaksid, milliseid eeliseid erialaliidud pakuvad. "Märksõnaks on turvalisus, sest pikaajaliste traditsioonidega liitude liikmed on sotsiaalselt küpsed ettevõtjad, kes soovivad äri ajada ka kümne aasta pärast", sõnas ta.
EKMK juhatuse liige Aivar Sool sõnas, et tänaseks on EKMK liikmeid üle 200 ning ka kinnisvaramaakleri kutsetunnistusi on väljastatud rohkem kui 200. „EKMK üheks eesmärgiks on tagada kliendi jaoks kvaliteetne teenus, seda on võimalik saavutada juhul, kui teenust pakuvad kutselised kinnisvaramaaklerid ja Eesti Kinnisvaramaaklerite Koja liikmed”, lausus Sool.
Artikkel jätkub pärast reklaami
EKFL on kinnisvara vahenduse, arenduse, halduse ja konsultatsioonidega tegelevate äriühingute ühendus, mis ühendab Eesti kinnisvarafirmasid, kes peavad oluliseks klientide ausat, kiiret, korrektset ja asjatundlikku teenindamist.
EKMK põhieesmärk on kinnisvara vahendamisega seotud teenuste kvaliteedi tagamine, kinnisvaramaaklerite kutse andmine ja kutseoskuste tagamine ning Koja liikmete poolt headest tavadest kinni pidamise tagamine.