• OMX Baltic1,52%298
  • OMX Riga0,02%868,54
  • OMX Tallinn1,95%1 877,9
  • OMX Vilnius0,37%1 147,82
  • S&P 500−0,95%6 025,99
  • DOW 30−0,99%44 303,4
  • Nasdaq −1,36%19 523,4
  • FTSE 100−0,31%8 700,53
  • Nikkei 225−0,72%38 787,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%100,17
  • OMX Baltic1,52%298
  • OMX Riga0,02%868,54
  • OMX Tallinn1,95%1 877,9
  • OMX Vilnius0,37%1 147,82
  • S&P 500−0,95%6 025,99
  • DOW 30−0,99%44 303,4
  • Nasdaq −1,36%19 523,4
  • FTSE 100−0,31%8 700,53
  • Nikkei 225−0,72%38 787,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%100,17
  • 15.02.08, 07:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti ahvatleb turiste 150 miljoni eest

EAS otsib hankega tegijat 150 miljonit krooni maksvale turundus- ja reklaamikampaaniale, millega tutvustatakse Eestit kui parimat turismipaika Euroopas.
Järgmise kahe ja poole aasta jooksul kulutab riik 150 miljonit krooni turundus- ja reklaamikampaaniatele 16 riigis. Suurim rõhk pannakse Soome, Saksamaa, Venemaa ja Rootsi turistide peibutamisele.
Põhjuseks on kärbuvad turisminumbrid ning tõsiasi, et Eesti tuntus maailmas on tegelikkuses olematu. "On kummaline näiteks, et proportsionaalselt elanikega käib Rootsist meil väga vähe turiste," mainis EASi turismiarenduskeskuse juht Tarmo Mutso.
Hanked tehakse kahes osas: 90 miljoni kroonine rahvusvaheline riigihange meediavahenditele ning teine, 60 miljoni kroonine hange kampaaniate ja reklaami korraldamiseks.
Eestit pakutakse kahe ja poole aasta jooksul välja nii öko-, linna-, ostu- kui ka mõisaturismi sihtkohana.
Hankel osalemiseks peavad firmal olema harukontorid või partnerid kõikides sihtriikides.
Reklaamiagentuuri DDB Eesti juht Jana Koppel-Gorodkov sõnas, et Eesti tutvustamiseks turismikohana on töö tegemata siiamaani. "DDBd kindlasti huvitab Eesti kohta kampaaniate loomine. Oluline on aga, kuidas riik sellele kaasa aitab," mainis Koppel-Gorodkov. "Kindel on aga see, et ainult reklaamikampaaniatega palju ära ei tee, seda peavad toetama teised tegevused riigis."
Alates aprillisündmustest on kõvasti kahanenud nii turistide üldnumber kui ka nende kulutatud raha hulk.

Seotud lood

Uudised
  • 14.02.08, 11:32
Välisturistide arv vähenes 3% võrra
Statistika andmete põhjal vähenes mullu välisturistide arv Eesti majutusettevõtetes 3% võrra, see eest tuli siseturiste 16% juurde.
Uudised
  • 16.01.08, 19:38
Mutli: konverentsituristide arv kahekordistub
Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli ütles, et MTÜ Konverentsibüroo asutamisega suurendatakse rahvusvaheliste konverentside arvu Eestis ning aidatakse kaasa turisminõudluse hooajalisuse vähendamisele.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.02.25, 16:14
Revolutsioon Kinema hooldusmudelis annab tõstustele esmakordselt Eestis 5-aastat garantiid
Tööstuslikud tõstuksed on paljude ettevõtete igapäevaelu lahutamatuks osaks, tagades kaupade sujuva liikumise. Tõstuksed, nagu kõik töötavad ja liikuvad seadmed, vajavad töökindluse tagamiseks pidevat hooldamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele