• OMX Baltic0,21%307,5
  • OMX Riga−0,02%866,96
  • OMX Tallinn0,08%2 080,03
  • OMX Vilnius0,01%1 202,56
  • S&P 5000,25%5 926,62
  • DOW 30−0,13%42 216,24
  • Nasdaq 0,57%19 223,43
  • FTSE 1000,02%8 774,26
  • Nikkei 225−1,3%37 470,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%90,65
  • OMX Baltic0,21%307,5
  • OMX Riga−0,02%866,96
  • OMX Tallinn0,08%2 080,03
  • OMX Vilnius0,01%1 202,56
  • S&P 5000,25%5 926,62
  • DOW 30−0,13%42 216,24
  • Nasdaq 0,57%19 223,43
  • FTSE 1000,02%8 774,26
  • Nikkei 225−1,3%37 470,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%90,65
  • 15.02.08, 07:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti ahvatleb turiste 150 miljoni eest

EAS otsib hankega tegijat 150 miljonit krooni maksvale turundus- ja reklaamikampaaniale, millega tutvustatakse Eestit kui parimat turismipaika Euroopas.
Järgmise kahe ja poole aasta jooksul kulutab riik 150 miljonit krooni turundus- ja reklaamikampaaniatele 16 riigis. Suurim rõhk pannakse Soome, Saksamaa, Venemaa ja Rootsi turistide peibutamisele.
Põhjuseks on kärbuvad turisminumbrid ning tõsiasi, et Eesti tuntus maailmas on tegelikkuses olematu. "On kummaline näiteks, et proportsionaalselt elanikega käib Rootsist meil väga vähe turiste," mainis EASi turismiarenduskeskuse juht Tarmo Mutso.
Hanked tehakse kahes osas: 90 miljoni kroonine rahvusvaheline riigihange meediavahenditele ning teine, 60 miljoni kroonine hange kampaaniate ja reklaami korraldamiseks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eestit pakutakse kahe ja poole aasta jooksul välja nii öko-, linna-, ostu- kui ka mõisaturismi sihtkohana.
Hankel osalemiseks peavad firmal olema harukontorid või partnerid kõikides sihtriikides.
Reklaamiagentuuri DDB Eesti juht Jana Koppel-Gorodkov sõnas, et Eesti tutvustamiseks turismikohana on töö tegemata siiamaani. "DDBd kindlasti huvitab Eesti kohta kampaaniate loomine. Oluline on aga, kuidas riik sellele kaasa aitab," mainis Koppel-Gorodkov. "Kindel on aga see, et ainult reklaamikampaaniatega palju ära ei tee, seda peavad toetama teised tegevused riigis."
Alates aprillisündmustest on kõvasti kahanenud nii turistide üldnumber kui ka nende kulutatud raha hulk.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele