• OMX Baltic0,16%297,05
  • OMX Riga0,12%917,78
  • OMX Tallinn0,49%2 026,77
  • OMX Vilnius0,15%1 219,54
  • S&P 500−0,59%6 411,37
  • DOW 300,02%44 922,27
  • Nasdaq −1,46%21 314,95
  • FTSE 1000,28%9 215,12
  • Nikkei 225−1,51%42 888,55
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,68
  • OMX Baltic0,16%297,05
  • OMX Riga0,12%917,78
  • OMX Tallinn0,49%2 026,77
  • OMX Vilnius0,15%1 219,54
  • S&P 500−0,59%6 411,37
  • DOW 300,02%44 922,27
  • Nasdaq −1,46%21 314,95
  • FTSE 1000,28%9 215,12
  • Nikkei 225−1,51%42 888,55
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,68
  • 25.02.08, 11:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Internetireklaami maht kasvas mullu pea 70 protsenti

Internet on meediaturu kõige kiiremini kasvav kanal, kus reklaamimaht suurenes 2007. aastal aasta varasemaga võrreldes 69% võrra.
Eesti meediareklaamituru käive ulatus 2007. aastal 1,788 miljardi kroonini.
Kuigi IV kvartalis oli näha kasvu aeglustumist, ulatus kogukasv võrreldes 2006. aastaga ikkagi 29%-ni, teatas TNS Emor. TNSi meediasektori arendusdirektor Brigitte Lhomme andmetele tuginedes võib öelda, et see kasvuprotsent on üks suurimaid maailmas.
TNS Emor reklaamikulutuste uuringust Adexist selgus, et kõikide meediatüüpide puhul oli kasv eelmise aastaga võrreldes üle 20%. Sarnaselt 2006. aastaga võib internetti pidada meediaturu kõige kiiremini kasvavaks meediakanaliks - reklaamimaht suurenes 2006. aastaga võrreldes 69% võrra. 10 enim reklaamitud kategooria võrdluses on mahu kasv suurim kinnisvara alal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Möödunud aasta suurim reklaamija oli Procter Gamble, reklaamimahtudelt järgnesid EMT, Tele2 Eesti, L’Oreal, Rimi Baltic, Saku Õlletehas, Hansapank, ASelver, Elisa Eesti ja Elion Ettevõtted. Tähelepanuväärne on asjaolu, et esikümne moodustavad enamjaolt kohalikud ettevõtted.
Analüüsides meediareklaamituru kasvutrende, võib ennustada selleks aastaks positiivset kasvutempot, mis aga ei ületa 8-10%.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 27 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele