Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Volkswagen Business

    Taksoga tekib muidugi oht, et kallitele külalistele tehakse teekonna jooksul kiire loeng elu õppetundidest taksojuhi stiilis. Seda võib meie taksonduses saada eri keeltes. Lisaks võivad taksojuhid teha viimase aja kuumimat nalja, kus lennujaamast Õismäele minekuks oli paraku viimane praam juba läinud ja sestap tuli Keila kaudu ringiga minna.
    Limusiingi on iseenesest väga tore mõte ja kaovad taksoga tekkivad igasugu ohud. Samas on selle teenuse pidevalt kasutamine üsna kulukas ja Euroopa mõistes võib kallis külaline end baarikapiga ringi sõites kergelt pornostaarina tunda.
    Minibuss viib inimesed kuhu vaja. Kaubikusse ronimine ei ole külalisele alati meeldivaim elamus, kuid seda on võimalik mugavaks teha. Näiteks Volkswagen Multivani saab tellida business-varustusega. See tähendab, et kallis külaline ei tunne end ebamugavalt ega teki mingil juhul tunnet, et ta peab sõitma koos kaubaalusega. Kaugel sellest - sellise varustusega Volkswageni minibussi sisu on ehitanud Bentley.
    Istmeid on taga neli. Istmed on vast kohatu väljend ja sellega kipuvad meenuma kotiriidest kattega siledad pingid. Selles autos on aga alcantara-nahaga kaetud tugitoolid, mida saab liigutada täpselt nii, nagu süda lustib. Samuti kaasneb iga istmega istmesoojendus. Taga on kahe istme vahel külmik, mis hoiab külaliste tarbeks joogid õigel temperatuuril. Et tööd teha, on vaja kahe istme vahel vaid väike kate avada ja seal all peituvat nuppu tirida. Seejärel jookseb elektri abil seinast välja lauake, kuhu on mõnus oma sülearvutit toetada ja teel lennujaamast kontorisse ärinumbrid kiirelt üle vaadata, et näiteks eesootavat pragamiskõnet kurjemaks sättida.
    Loomulikult on igal istujal oma kliimaseade ja kohtvalgusti. Kõik nad asuvad laes, kaetud samuti alcantara-nahaga. Autos istudes tunneb tegelikult raha hõngu, sest käsitööna valminud sisus pole millegi pealt kokku hoitud - kõik on tehtud selleks, et kallid külalised tunneksid end igati mugavalt ja ehk ka leebuksid kurjade kõnede kirjutamisel. Juhiga saab suhelda sisemise helisüsteemi abil. Igal reisijal on oma mikrofon, mille kaudu eesistujatele tähtsaid juhiseid antakse.
    Lisaks pole unustatud autole paigaldada ka elektrilist küljeust - et jumala eest ei peaks oma väikseid valgeid käsi määrima.
    Üldpilt bussist endast pole ka üldse paha. Kuigi oluliseks kohaks on ikkagi sisu, sobib piinlikkust tundmata sellega peenematessegi kohtadesse minna. Iga uuemat sorti klaashoone ette võib temaga täiesti julgelt parkida, Multivani välimus piinlikkust tundma ei pane.
    Igal asjal on oma hind. Kindlasti on kõige odavam lasta külalistel saada kiireid eluõppetunde taksos. Samas võib enda firmale soetada ülalkirjeldatud bussi. Odav see lõbu pole, nii umbes pooleteise miljoni krooni kanti kisub selle auto hind vägisi. Samas on tegu millegi täiesti eksklusiivsega, mida saab ka firma siseüritustel kasutada ja millega vajadusel mingit väiksemat tränigi vedada. Päris nii vast ei saa, et kella viie paiku hommikul veab auto piima ja leiba laiali ning siis kümnest on lennujaama trepis juba uhke sisuga.
    Fotod: Meeli Küttim
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Baltic Horizoni kolm probleemi, mis mind fondi juures häirivad
Baltic Horizon Fundi kinnisvarafondi osakuhind on juba pool aastat püüdnud läbi murda 0,3 euro piirist. Kuid kuigi see tugitase hoiab hinda kukkumast, takistab vähemalt kolm probleemi sellelt tasemelt tagasi tõusta ja ülespoole liikuda.
Baltic Horizon Fundi kinnisvarafondi osakuhind on juba pool aastat püüdnud läbi murda 0,3 euro piirist. Kuid kuigi see tugitase hoiab hinda kukkumast, takistab vähemalt kolm probleemi sellelt tasemelt tagasi tõusta ja ülespoole liikuda.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Uus tehnoloogia hirmutab? Madalal rippuvad digiõunad toovad kiire võidu
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raport Ukrainast: nädal on olnud pingeline
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Oodatud tõusu eelõhtu: kinnisvaraturg lükkas täiskäigu sisse
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.