• OMX Baltic−0,41%295,28
  • OMX Riga0,6%921,33
  • OMX Tallinn−0,33%2 021,36
  • OMX Vilnius−0,53%1 217,83
  • S&P 5000,41%6 465,94
  • DOW 300,3%45 418,07
  • Nasdaq 0,44%21 544,27
  • FTSE 100−0,6%9 265,8
  • Nikkei 225−0,97%42 394,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,76
  • OMX Baltic−0,41%295,28
  • OMX Riga0,6%921,33
  • OMX Tallinn−0,33%2 021,36
  • OMX Vilnius−0,53%1 217,83
  • S&P 5000,41%6 465,94
  • DOW 300,3%45 418,07
  • Nasdaq 0,44%21 544,27
  • FTSE 100−0,6%9 265,8
  • Nikkei 225−0,97%42 394,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,76
  • 17.03.08, 16:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hääle laevapark kuivas kokku

Pakri Marine Investmentsile kuuluv Paldiski-Kapellskäri vahel kaubavedusid korraldav ettevõte Baltic Scandinavian Line loobus sügisest kahe laevaga opereerimast.
Mullu oli ettevõtte prioriteediks panna liini teenindama kaks laeva, mida kaua ja põhjalikult valiti.
Aasta tagasi tundis Baltic Scandinavian Line (BSL) vajadust täiendada oma laevaparki veel ühe laevaga ning rentis Rootsi firmalt Rederi AB Gotland M/L Gute koos 20-liikmelise meeskonnaga. Tänaseks on teisest laevast siiski juba loobutud.
„M/L Gute oli meil renditud kuueks kuuks võimalusega lepingut pikendada. Septembris otsustasime lepingut siiski mitte jätkata,“ sõnas BSLi tegevjuht Mart Loik.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mehe sõnul kasvasid ettevõtte kaubaveod võrreldes 2006. aastaga 15% võrra.
Küsimusele, kuidas ettevõttel viimane aasta läinud on, vastas Loik, et BSLi 2007. aasta esimese kvartali käibe kasvu häiris aprillis alanud poliitiline rüselus, kuid selle otsene mõju logistikale oli suhteliselt lühiajaline.
Ettevõtte arenguplaanid on Loigu sõnul ka praegu suured. "Lähema nelja aasta jooksul on ettevõttel plaanis oluliselt laiendada äritegevust tervikuna uute liinide lõikes ja mitmekesistada teenuseid ja kliendibaasi. Tulevikuväljavaated on head. Praegune suurim probleem on sobilike tänapäevaste laevade puudumine turul," sõnas tegevjuht.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 21 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele