• OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 5000,12%6 378,33
  • DOW 300,01%44 638,32
  • Nasdaq 0,26%21 153,66
  • FTSE 100−0,01%9 135,29
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,37
  • OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 5000,12%6 378,33
  • DOW 300,01%44 638,32
  • Nasdaq 0,26%21 153,66
  • FTSE 100−0,01%9 135,29
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,37
  • 20.03.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saab leidis lõpuks pidamise

Saabide välimusele pole mul pea kunagi etteheiteid olnud. Sisu on aga koht, kus tahaks natuke näppu vibutada. Natuke ollakse kuskil minevikus kinni. Loomulikult on lahe, et auto käivitamine käib veel ikka kahe istme vahelt. Samas ollakse armatuuriga kaheksakümnendate lõpu kandis.
Põhiasi, miks seda autot proovima sai mindud, oli ikkagi see, et autol on lõpuks ometi nelikvedu. Saabid on tuntud oma võimsate turbomootorite pärast ja kahjuks ka selle poolest, et jõud kandub teele esirataste kaudu. Nüüd on aga auto nelikveoline ja juhitavus on päris muljetavaldav.
Auto kuuletub ikka väga hästi. Nagu insenerid ise ütlesid, on nad auto slaalomit sõites üles kasvatanud. Seda oli ka tunda, sest proovirajal slaalomi ees oli märk, et vajutage nüüd gaas põhja.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Esimesed kaks pööret olid väga normaalsed, kuid kolmandal oli hoog nii suur, et sealt läbikihutamine võttis kõrvalistujal südame alt õõnsaks.
Põhjus lihtne, auto pakkus seal superhead pidamist. Küll oli ringrajal kiiret sõitu harrastades aeglastes kurvides probleeme, kus auto otsustas endiselt käituda esiveolisena ja tahtis hirmsasti otse minna.
Ka oli probleeme sellega, et istmed ei pakkunud piisavalt külgtuge, et meeletu pidamisega autos sõitjad istmetelt maha ei libiseks.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 17 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele