• OMX Baltic−0,55%300,72
  • OMX Riga−1,09%877,2
  • OMX Tallinn−0,14%2 064,06
  • OMX Vilnius0,04%1 193,01
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,46%8 802,56
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,03
  • OMX Baltic−0,55%300,72
  • OMX Riga−1,09%877,2
  • OMX Tallinn−0,14%2 064,06
  • OMX Vilnius0,04%1 193,01
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,46%8 802,56
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,03
  • 05.09.08, 16:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kalev kasvatas turuosa

ACNielsen jaekaubandusuuringu andmetel ulatus Kalev Chocolate Factory käibe turuosa perioodil juuni-juuli 2008 36,5 protsendini ja mahuline turuosa 41 protsendini Eesti suhkru- ja šokolaadikondiitri jaeturust.
Sellega on Kalev jätkuvalt Eesti maiustuste jaeturul liidripositsioonil, teatas ettevõte. KCF juhatuse esimehe Kati Kusmini sõnul võib hea tulemusega rahule jääda. „Kindlasti on tugeva positsiooni hoidmisel oluline panus ka aktiivsel ja edukal tootearendustegevusel: möödunud aasta jooksul lansseerisime kokku 36 uut suhkru- ja šokolaadikondiitritoodet,” rääkis Kati Kusmin.
Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas Kalev Chocolate Factory turuosa kõige rohkem šokolaadikommide kategoorias, kus ettevõtte käibe turuosa tõusis 53 protsendini ja mahuline turuosa 65 protsendini. Turuosa suurenes samuti kommikarpide kategoorias: käibe osa tõusis 32 ja mahuline 35 protsenti. Tugevat positsiooni hoitakse ka šokolaaditahvlite kategoorias, kus käibe turuosa on 54 protsenti ja mahuline 55 protsenti.
Eesti suhkru- ja šokolaadikondiitritoodete jaeturu käive on ACNielseni jaekaubandusuuringu andmetel aastaga suurenenud 17 ning maht 9 protsenti. Viie suurema magusatootja turuosad kokku moodustasid nii käibe kui ka mahulisest jaeturust 64 protsenti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 28 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele