Lühiajaliselt pole Tallinna Kaubamaja
väljavaated head, kuna neljas kvartal tuleb eeldatavalt jaemüüjatele raske ning
suure tõenäosusega me ei näe 2009. aasta esimeses pooles jaemüügi kiiret
taastumist, kommenteeris aripaev.ee-le Hansabank Marketsi
analüütik Pavel Lupandin.
Hansabank Marketsi sõnul peavad Selveri keti poed "tormile" paremini vastu kui kaubamajade äri. Supermarketi äril läks kolmandas kvartalis suhteliselt hästi, nentis Lupandin, kelle sõnul tõusis eelmise aasta sama ajaga võrreldes müük 17%. Kaubamajade müük on jäänud kolmandas kvartalis samale tasemele ning tööstustoodangu müük on kukkunud negatiivseks, möönis analüütik.
Automüük on aastaga samuti kukkunud negatiivseks. Reklaamikulud on põhilised kasumi kukkumise põhjuseks selles valdkonnas, kuna ettevõte plaanib KIA brändi Baltikumis üles ehitada.