Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Altex ostis Eesti Twitteri portaali
Turundusagentuur Altex Marketing ostis saarlasest internetiettevõtjalt Taavi Raunistelt vähem kui aasta eest loodud portaali siuts.us, mis koondab Eesti Twitteri-kasutajaid.
Vabakutseline internetiturundaja Taavi Rauniste ütles Saarte Häälele, et kuna igasugune sotsiaalmeedia, sh Facebook ja Twitter, on arenev suund, siis nähti ka eestimaises ettevõtteid eraldi kategoriseerivas Twitteri-kataloogis suurt potentsiaali. "Juunikuus toimusid läbirääkimised ja portaali analüüs – analüüsiti kodulehe nähtavust, kasutamismugavust ja erinevaid võimalusi, kuidas portaal raha sisse tooma panna," rääkis ta.
Altexi juhatuse liikme Tõnis Hinnosaare kinnitusel lähitulevikus veebilehega olulisi muudatusi tema sõnul plaanis pole, mis tähendab, et portaal töötab täpselt samal põhimõttel edasi nagu seni. "Aasta lõpupoole arendame välja teenuse, mis pakuks väärtust nii Eesti säutsujatele kui ka reklaamijatele," lisas ta.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.