• OMX Baltic−0,52%291,36
  • OMX Riga−0,08%910,99
  • OMX Tallinn−0,9%1 906,04
  • OMX Vilnius−0,18%1 260,48
  • S&P 500−1%6 783,46
  • DOW 30−0,51%47 094,16
  • Nasdaq −1,59%23 455,82
  • FTSE 1000,14%9 714,96
  • Nikkei 225−1,74%51 497,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%92,97
  • OMX Baltic−0,52%291,36
  • OMX Riga−0,08%910,99
  • OMX Tallinn−0,9%1 906,04
  • OMX Vilnius−0,18%1 260,48
  • S&P 500−1%6 783,46
  • DOW 30−0,51%47 094,16
  • Nasdaq −1,59%23 455,82
  • FTSE 1000,14%9 714,96
  • Nikkei 225−1,74%51 497,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%92,97
  • 25.10.10, 12:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa autode turg Hiinas suurem kui kodumaal

Sel aastal müüakse Hiinas Saksa tootjate autosid rohkem kui Saksamaal. Volkswagen laiendab tootmist Hiinas veelgi.
Kui hiinlased ostavad ennustuste kohaselt aasta lõpuks 2,1 miljonit Volkswagenit ja Mercedest, siis Saksamaal suudetakse müüa napilt alla 2 miljoni sõiduki. Tegemist on Duisburg-Esseni ülikooli CAR-instituudi prognoosiga. Läinud aastal müüdi Saksamaal 2,5 miljonit uut autot ja Hiinas 1,6 miljonit.
Täna tuli ka uudis, et Volkswageni luksusdivision Audi plaanib rajada veel ühe uue tehase Hiinasse. Audi plaanib ehitada 1 miljon autot ja sportsõidukit Hiinas järgmise kolme aasta jooksul.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Katri Soe-Surén

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele