Alyona Stadnik • 29. oktoober 2010 kell 9:28

Fotoluks panustab jõuludele

Fotoluks AS juhataja Assar Jõepera sõnul on müügid Fotoluksis alates maikuust olnud kasvujoones.

„Eriti suur vahe peaks ilmnema aasta viimasel kuul jõulukuu müügitulemustes,“ kommenteeris Assar.

Kui võrrelda konkreetselt 2010. aasta septembri müüki eelmise aasta sama perioodiga jäi Fotoluksis samale tasemele.

„Proportsionaalselt on suurenenud teenuste, näiteks fotode print, stuudiopildistamiste müük ning pisut vähenenud kauba müük,“ lausus Jõepera.

Üldise jaemüügi kasvu taga näeb Assar elanikkonna positiivset meelestatust tuleviku suhtes, see mõjutab kindlasti ka aasta viimaseid kuid. 

Septembris oli jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük 4,5 miljardit krooni (288 miljonit eurot). 2009. aasta septembriga võrreldes paranes märkimisväärselt tööstuskaupade kaupluste jaemüük, mis pöördus langusest tõusule ning kasvas 4%. Oluliselt paranes jaemüük muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ja nende lisaseadmete, fotokaupade, raamatute, sporditarvete, mängude ja mänguasjade jm. Neis kauplustes pöördus jaemüük üle kahe aasta kestnud languse järel taas tõusule, kasvades 2009. aasta septembriga võrreldes 11%.

Hetkel kuum