Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Peter Roose: mõnegi näitaja poolest on Tallink maailma suurim
Ideaalis tuleb turist Tallinna Tallinki laevaga, sõidab Tallinki taksoga ja ööbib Tallinki hotellis, rääkis Tallink Grupi müügi- ja turundusdirektor Peter Roose ettevõtte arenguvisioonidest, märkides, et juba praegu on ettevõte mõnes valdkonnas maailma suurim.
Tallinki müügi- ja turundusdirektor Peter Roose, kelle vastutusalas töötab kõigi kallaste peale kokku ca 700 inimest, rääkis
Best Marketingile Tallinki ambitsioonidest:
"Tahame olla suurim laevafirma Euroopas. Juba täna teenindame aastas 8,4 miljonit reisijat. Läänemere põhjaregioonis oleme suurimad, meie turuosa on siin 42%. Viimase 7 aasta jooksul oleme investeerinud oma laevadesse 1,3 miljardit eurot. Nii mõnegi näitaja poolest oleme suisa maailma suurimad, näiteks laevade voodikohtade arvult. Oma 600 miljoni dollarilise käibe poolest oleme maailma suuruselt kuues tax-free kaubanduskett, meist ettepoole jäävad vaid suuremad lennujaamad," ütles Roose.
Best Marketingi küsimusele Tallinki brändi laienemisvõimaluste kohta vastas Peter Roose: "Tallink ei tähenda tõesti ainult meretransporti, vaid ka vaba aja veetmist ja puhkust. Ma ei oska ega saa hetkel ennustada, kui kaugele me läheme. Ideaalis tuleb turist Tallinna Tallinki laevaga, sõidab Tallinki taksoga ja ööbib Tallinki hotellis."
Autor: Silja Oja, Best Marketing Eesti juht
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.