• OMX Baltic−0,02269,85
  • OMX Riga0,27922,42
  • OMX Tallinn−0,081 754,52
  • OMX Vilnius0,42992,36
  • S&P 5000,555 615,35
  • DOW 300,6240 000,9
  • Nasdaq 0,6318 398,45
  • FTSE 1000,368 252,91
  • Nikkei 225−2,4541 190,68
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,16
  • EUR/RUB0,0095,44
  • OMX Baltic−0,02269,85
  • OMX Riga0,27922,42
  • OMX Tallinn−0,081 754,52
  • OMX Vilnius0,42992,36
  • S&P 5000,555 615,35
  • DOW 300,6240 000,9
  • Nasdaq 0,6318 398,45
  • FTSE 1000,368 252,91
  • Nikkei 225−2,4541 190,68
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,16
  • EUR/RUB0,0095,44
  • 14.12.10, 23:00

Olerex ja Statoil suurimad patustajad

Olerexi turundusjuhi Antti Moppeli sõnul on nende tegevus sisuliselt korrektne. "Tulevikus pöörame tähelepanu formaalsete nõuete detailsele täitmisele," selgitas Moppel, mida nad ette võtavad, et normide vastu eksimusi enam ei juhtuks.
Moppel märkis, et kui peaks jõustuma praegu arutlusel olev sesoonse kütuse müügi täielik keeld talveperioodil, siis Olerex vabandab klientide ees, et pole suutnud seadusandjale selgitada sellise seadusemuudatuse tagajärgi, ja pakub ka koduste õlikatelde omanikele ainult kallist täistalvist kütust.
Moppeli sõnul tuleb kütus, mis ei vasta standarditele, tunnustatud Eesti kütuseterminalidest.
Trahvi ei ole Olerex nende rikkumiste eest saanud.
"Sellised rikkumised toovad endaga kindlasti kaasa suuri kulutusi, et viia kütus uuesti normidega vastavusse," lausus Eesti Õliühingu tegevdirektor Toomas Saks.
Eesti Statoili kontseptsioonijuht Kai Realo ütles kütuseseire andmebaasis toodud kuue rikkumise kohta, et need on seotud ühe konkreetse olukorraga. "Logistilise eksituse tõttu oli osas meie jaamades müügil suvise mootoribensiini asemel talvine bensiin, mille aururõhk on suvel lubatust suurem," selgitas Realo.
Talvistele kvaliteedinõuetele vastava bensiini müüki suvisel hooajal loetakse kvaliteedinõuetele mittevastava toote müügiks.
Kütuste normnäitajad on läinud niivõrd täpseks, et nendest kõrvalekaldumine on päris kerge tulema, üldjuhul on kõik kõrvalekaldumised olnud hästi väikesed, mida on võimalik sealsamas tanklas ka parandada. Näiteks aururõhu normidest on äärmiselt lihtne välja minna, selleks ei pea selle kütusega midagi ette võtma, see võib juhtuda transportimise käigus.
Aga kindlasti ei ole see õigustatud - kui standard on kehtestatud, siis peab seda täitma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.07.24, 11:20
Põlvkondade vahetust tuleks hakata varakult planeerima
Kui oled midagi suure hoole ja armastusega üles ehitanud, on loomulik, et soovid tagada ka selle püsimise. Olgu tegemist ettevõtte või perekonna varade edasiandmise planeerimisega, siis LHV privaatpanganduses ollakse oma klientidele toeks, et korraldada põlvkonnavahetus sujuvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele