• OMX Baltic1,2%272,51
  • OMX Riga0,3%879,24
  • OMX Tallinn0,78%1 722,47
  • OMX Vilnius0,5%1 033,88
  • S&P 5000,71%5 792,04
  • DOW 301,03%42 512
  • Nasdaq 0,6%18 291,62
  • FTSE 100−0,07%8 238
  • Nikkei 2250,26%39 380,89
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,41
  • OMX Baltic1,2%272,51
  • OMX Riga0,3%879,24
  • OMX Tallinn0,78%1 722,47
  • OMX Vilnius0,5%1 033,88
  • S&P 5000,71%5 792,04
  • DOW 301,03%42 512
  • Nasdaq 0,6%18 291,62
  • FTSE 100−0,07%8 238
  • Nikkei 2250,26%39 380,89
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,41
  • 06.01.11, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konkurendid: Elisa vassib numbritega

TNS Emori uuringule viidates kinnitas Elisa eile, et nende klientide arv kasvas 2010 teise poolaastaga kuus protsenti, mobiilifirmale lisandus 70 000 uut klienti, seevastu vähenes EMT klientide arv samal perioodil nelja protsendi jagu ning Tele2-l ühe protsendi võrra.
ASi Elisa Eesti juhatuse esimees Sami Seppänen põhjendas EMT ebaedu sellega, et konkurent ei jõua ega viitsi oma klientide eest hoolitseda. Pealegi pole nende teenuste hinnad olnud paindlikud, lisas ta.
Seppäneni sõnul oli Elisa sihiks 2010. aastal saada turuliidriks mobiilse interneti kasutajate arvu poolest ning välja ehitada suurim ja kiireim 3,5G leviala. "Oleme mõlemad need eesmärgid täitnud," märkis ta.
EMT avalike suhete juht Kaja Sepp sõnas, et suurima turuosaga mobiilsideoperaatori EMT klientide arv möödunud aastal ei kahanenud. "Sami Seppäneni hinnanguid ja arvamusi pole EMT-l viisakas kommenteerida ja jäägu tema väljaütlemised tema enda otsustada," lisas ta.
Tele2 süüdistas aga konkurenti manipulatsioonis. "Elisa pressikonverentsil räägitu on numbritega manipuleerimine, millel pole kahjuks tõega palju ühist," ütles Tele2 Eesti ASi kommunikatsioonijuht Kersti Gorstov. Ta pidas väärinformatsiooni kahetsusväärseks, sest see seab kahtluse alla kogu sektori usaldusväärsuse.
Gorstovi sõnul näitab uuringukeskuse Klaster uuring ning ka TNS Emori kvartaalsed uuringud Elisa klientide kasvavat rahuolematust firma pakutava teenuse kvaliteedi ja teenindusega. "Seda arvesse võttes on näidatud kliendiarvu kasvunumbri taga pigem ühekordne kampaania, mis ei pruugi olla pikemas perspektiivis jätkusuutlik," ütles Gorstov.
Autor: Katariina Krjutshkova

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele