• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    ERGO teenis Baltikumis üle 5 mln euro kasumit

    2010. aastal kogus ERGO Balti riikides kindlustusmakseid üle 130 miljoni euro, teenides seejuures kasumit üle 5 miljoni euro.

    Kindlustusmaksete summa vähenes võrreldes 2009. aastaga 7% võrra. Parima kasumitaseme saavutasid ERGO ettevõtted Lätis, andes 80% ERGO kogukasumist Balti riikides.
    ERGO juhatuse esimees Balti riikides dr Kestutis Bagdonavicius peab eelmise aasta majandustulemusi ja kindlustusmaksete summa vähenemise määra selgeks tõendiks, et Baltimaade kindlustussektor on läbinud kriisi põhja ning võib edaspidi oodata olukorra järk-järgulist paranemist.
    „Eelmine aasta oli ERGO ja kogu Baltimaade kindlustussektori tegevuse seisukohast kõige dünaamilisem aasta. Sektorile esitasid tohutuid väljakutseid tihe konkurents Balti kindlustusturul, märgatav hinnalangus ja loodusõnnetused, mis suurendasid hüvitiste määra. Majandusliku olukorra stabiliseerumise, saavutatud stabiilsete majandusnäitajate ning turusituatsiooniga õigeaegselt kohandatud strateegia ja lahenduste tõttu planeerime käesoleval aastal kindlustusmaksete laekumise suurenemist,“ ütles Bagdonavicius.
    Käesolevaks aastaks prognoosib Bagdonavicius käibe kasvu kõikides segmentides. Eriti positiivne situatsioon valitseb tervisekindlustuse vallas, kus ERGO saavutas eelmisel aastal suurima kindlustusmaksete summa, 13,3 miljonit eurot (+1,3% võrreldes 2009. aastaga). 
    Bagdonaviciuse sõnul on ERGOl ruumi turuosa laiendamiseks nii kahjukindlustuse kui ka elukindlustuse alal, kus eeldatakse turu aktiveerumist, uute toodete turuletoomist ja olemasolevate toodete täiustamist. „Nüüd, kus kindlustussektor liigub jälle ülesmäge, ei ole selles ühtegi kasvupotentsiaalita segmenti,“ lisas Bagdonavicius.
    ERGO elu- ja kahjukindlustusseltside kindlustusmaksetest saadud tulu oli 2010. aastal Leedus 54,1 miljonit eurot, Eestis 47,5 miljonit eurot ja Lätis 28,6 miljonit eurot. ERGO grupi ettevõtete kogukasum Balti riikides ületas 5 miljonit eurot. Lõviosa ehk 80% kasumist – 4 170 000 eurot – saadi Lätis, 417 000 eurot Eestis ja 421 000 eurot Leedus.
    Sarnaselt varasemate perioodidega moodustasid kõige suurema osa kindlustusmaksetest Balti riikides liikluskindlustuse maksed (26,6 miljonit eurot), järgnesid kaskokindlustuse (25,9 miljonit eurot) ja varakindlustuse (21,1 miljonit eurot) maksed.
    Eelmisel aastal maksid ERGO ettevõtted Balti riikides hüvitisteks 82,9 miljonit eurot, enamasti kasko- ja liikluskindlustuses. Võrreldes 2009. aastaga oli hüvitiste summa vähenenud 20% võrra.
    Suurim 2010. aastal makstud hüvitis oli 164 900 eurot, millega hüvitati ehitusmasinale (ekskavaatori) tekkinud kahjud. Leedus maksti 2010. aasta suurim kindlustushüvitis tulekahju eest (112 900 eurot) ja Eestis varastatud auto eest (81 500 eurot).
    ERGO tegutseb Eesti, Läti ja Leedu elu-, tervise- ja kahjukindlustusturul ning Eesti ja Leedu pensionifondide turul, samuti Valgevene kahjukindlustusturul. ERGO seltsid Baltikumis kuuluvad Euroopa suurimate hulka kuuluvasse ERGO Kindlustusgruppi, mis teenindab 40 miljonit klienti enam kui 30 Euroopa ja Aasia riigis. ERGO Kindlustusgrupi omanik on üks maailma suurimaid edasikindlustuskontserne Munich Re.
     
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
PayPal lükkas Pinteresti ostujutud ümber
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Alexela haagisetootja töötab tarnekriisi tõttu noateral
Pärast koroonakriisi paarinädalast kukkumist hakkas Alexela gruppi kuuluva Bestneti haagiseäri püstloodis üles minema. Suure kasvu kõrval on kerkinud aga järgmine probleem – tervisekriis kasvas üle tarnekriisiks, mis on korduvalt seadnud ohtu tehase töö.
Pärast koroonakriisi paarinädalast kukkumist hakkas Alexela gruppi kuuluva Bestneti haagiseäri püstloodis üles minema. Suure kasvu kõrval on kerkinud aga järgmine probleem – tervisekriis kasvas üle tarnekriisiks, mis on korduvalt seadnud ohtu tehase töö.