Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kui veebilehest ei piisa

    Internet on kujunenud peamiseks kanaliks, kus oma tegevust tutvustada. Kuid uute klientide püüdmiseks enam lihtsast veebilehest ei piisa, otsida tuleb uusi ja atraktiivseid lahendusi. Mainefilm on üha uuenev trend kogu maailmas, mille kaudu on kõige lihtsam edasi anda ettevõtte loomust, tuua välja tema parimad küljed ja võita juurde kliente.
    Alternatiiv on mainefilm. Mainefilmi plussiks on liikuvad pildid, mis on inimestele alati ligitõmbavad olnud. Mainefilm ei ole ühekordne, seda saab kasutada messidel, muudel äriüritustel ja mis peamine, internetis, kus see on kättesaadav palju suuremale auditooriumile, kui seda on näiteks telereklaam. Mainefilm on püsiv ja seda saab kasutada aastaid.
    Professionaalne mainefilm on ettevõtte edendamiseks ja oma toodete reklaamimiseks kaasaegseim ja parim meedium. Hästi tehtud film on kaasahaarav, mis tagab, et inimesed seda ka vaatavad (ja see neid ka võimalikult palju mõjutab). Videot saab kasutada kodulehel, aga mis peamine, ka sotsiaalkanalites, nt Facebookis, mida külastab päevas üle 80 000 eestlase. Hästi tehtud film jääb meelde, seda jagatakse sõpradele, kes jagavad seda omakorda oma sõpradele. Mainefilmis antakse ülevaade toodetest ja teenustest. Tulemuseks on tuntus, usaldusväärsus ja positiivne kuvand.
    Hea film oleneb vahenditest ja ideest. Idee on see, mis müüb, seepärast ongi meeldejäävamad mainefilmid pigem need, mis ei tee lihtsalt tutvustustööd. Oluline on, et ettevõttel oleks olemas mingi visioon. Ja loomulikult eelarve, millest selgub, kuidas ja milliste vahenditega visiooni võimalikult efektselt realiseerida. Mida suurem on eelarve, seda suuremad on võimalused - nii saab 6000 eurose eelarvega filmida juba helikopterilt, mis pakub muljetavaldava pildi suurettevõtetest. Samuti on võimalik kasutada heli- ja videoefekte, ka kolmemõõtmelisust, mis samuti filmile atraktiivsust lisab.
    Mainefilmi saab teha algeliste vahenditega ja kiiresti, aga ka suure varustuse ja meeskonnaga. Vahe on aga tulemustes näha - kahe tunniga filmitud klipp jääb üldjuhul pinnapealseks ja võib ettevõttele antireklaami teha. Kvaliteetse ja meeldejääva klipi puhul tuleb arvestada aga vähemalt kuuajalise filmimisperioodiga.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Alphabeti head tulemused tekitasid järelturul ralli
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.