Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Premia: Facebook on parim tagasiside
Preemia Foodsi turundusdirektori Katre Kõvaski sõnul on sotsiaalmeedia parim tagasiside allikas nii tootearenduse kui ka turunduse jaoks.
Premia Foods jälgib, mida neist kirjutatakse nii sotsiaalmeedias kui ka tavalises meedias. „Sotsiaalmeedias on meie parim tagasiside allikas enda leht Facebookis. Selleks on Eesti Jäätis, mida ise haldame ja kus meil on 10 000 fänni," kommenteeris Kõvask.
Ta lisas, et läbi enda lehe Facebookis on ettevõte küsinud inimestelt arvamusi ning neist on saanud omasid järeldusi teha. "Kiitus on väga tore aga palju rohkem annab see, kui inimene tõesti millegagi rahul ei ole. See on tänuväärne allikas," nentis Kõvask.
Premia Foods väärtustab sotsiaalmeediat palju rohkem kui tavameediat. "Tavameedia on rohkem raamides. Facebookis inimene kirjutab täpselt nii nagu tal emotsioon on ja sa saad selle "elusast peast" kätte. Peamiselt rakendame seda oma tootearenduses, müügis, turunduse vankri ette," sõnas Kõvask.
Ettevõte jälgib ka seda, mida konkurendid teevad ning mis seal kirjutatakse. Töötajate tegemisti ettevõte süstemaatiliselt ei jälgi.„Töötajate järgi me ei nuhi ning austame nende privaatsust ja eraelu," tõdes Kõvask. Ta tõi näitena, et tavaliselt kui on töötajal mingi mure, siis räägitakse asjad omavahel selgeks silmast silma, mitte läbi Facebooki või mingi blogi.
Estonian Air jälgib, mida neist sotsiaalmeedias kirjutatakse, sest nad soovivad – nagu ka ülejäänud meedia – kursis olla, mida neist kirjutatakse ja kui kellelgi on probleem või negatiivne kogemus, siis pakutakse sobiv lahendus.. Estonian Air ostab tema sõnul sotsiaalmeedia jälgimise teenust sisse.
Äripäev küsib täna ettevõtetelt, kas nemad jälgivad, mida neist sotsiaalmeedias kirjutatakse.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.