Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Swedbank: sotsiaalmeedia on meediamonitooringu üks osa
Sotsiaalmeediat monitoorime üldise meediamonitooringu osana ja töötajate tegevust sotsiaalmeedias ei jälgi, vastas Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivaski päevaküsimusele.
"Swedbanki töötajatel on õigus omada erinevates suhtluskeskkondades kontot ning avaldada oma arvamust erinevatel teemadel. Me ei monitoori kellegi tegevust sotsiaalmeedias pelgalt seetõttu, et inimene töötab Swedbankis," lausus Siilivask.
Ta lisas, et küll võib juhtuda, et üldise meediamonitooringu käigus satutakse kellegi postitustele, kui need puudutavad otseselt Swedbanki ja selle tegevust.
Kuna Swedbanki aktsia kaupleb Stockholmi börsil, siis lähtutakse kommunikatsioonis börsiettevõttele omastest põhimõtetest, mis laienevad ka kõikidele Swedbanki töötajatele, lisas ta. "Ettevõttel on olemas sellesisuline juhis, mis on kõigile töötajatele kättesaadav. Sotsiaalmeediat monitoorime üldise meediamonitooringu osana," selgitas ta.
Estonian Air jälgib, mida neist sotsiaalmeedias kirjutatakse, sest nad soovivad – nagu ka ülejäänud meedia – kursis olla, mida neist kirjutatakse ja kui kellelgi on probleem või negatiivne kogemus, siis pakutakse sobiv lahendus. Estonian Air ostab sotsiaalmeedia jälgimise teenust sisse.
Äripäev küsib täna ettevõtetelt, kas nemad jälgivad, mida neist sotsiaalmeedias kirjutatakse.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.