Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Estravel: turunduseelarves peame jätma palju ruumi

    Turundustiimi väljakutse reisibüroo jaoks on kindlasti see, et me konkureerime terve maailmaga, sest lennupileteid saab osta ükskõik mis veebilehelt nii välismaalt kui ka Eestist, ütles Estraveli turundusdirektor Mari-Liis Rüütsalu tänasel Äripäeva seminaril Turunduseelarve 2012.

    "Meil puudub oma toode, me ei telli mingeid tooteid ette. Turundusplaani tehes peame jätma endale palju ruumi," kommenteeris Rüütsalu Estraveli turunduseelarvet. Ta selgitas, et neil tuleb toode tihtipeale üks päev enne ja juba järgmisel päeval tuleb seda müüa.
    Väljakutse turundustiimi jaoks on ka see, et laoseis pidevalt muutub, sest hinnad muutuvad ja seda ei saa kontrollida. "Meil puudub klientidega otsene kontakt ehk meil on kõik peaaegu elektrooniline ning suhtlus käib e-mailide teel, samuti on klientide dokumendid skanneeritud," nimetas Rüütsalu veel ühte väljakutset.
    Rüütsalu loetles 6 sammu, mida läbides koostab reisibüroo turunduseelarvet:
    • PR – Estravelis on see tähtsal kohal. See töötab turunduseelarve puhul. Tugevdab arvamusliidri kuvandit. Valmisolek ja kriisikommunikatsioon. Sa ei saa öelda, et oled usaldusväärne, vaid pead tegema selliseid tegusid, mis näitavad, et oled usaldusväärne. Nišitoodete PR toimub sotsiaalmeedias. Reisibüroo annab välja Estravelleri ajakirja.
    • Osalemine ja müük messidel. Siin on kolm eesmärki: rahvusvahelised messid (sissetulev turism, konverentsiturism Hiina ja Venemaa turg). Rahvusvahelised messid (turism Eestist välja, uued tooted ja partnerid). See töötab, inimesed tulevad messidele ja ostavad endale reise jne. Samuti müük messil Tourest 2012.
    • „Omakanalite“ suurendamine. E-mailiturunduse efektiivsem kasutus, sellega on võimalik palju müüa. Facebooki baasi hoidmine ja laiendamine, see müüb, aga oleneb, mida müüd. Järgmisel aastal pöörab Estravel senisest enam tähelepanu venekeelsetele klientidele. Edukaks ostus näiteks Estraveli kevadine loosimäng.  
    • Estraveli oma odavbrand ehk SKY24.ee. See on lihtne ja arusaadav, ei ole liigset müra.
    • Müügiedenduskampaaniad. Kindlad ja garanteeritud tooted (lennupiletid, puhkusereisid, villakampaania jne). Kampaaniad partneritega (müüme RIMIs pileteid, selega suutsid haarata seda klientuuri, kes ilmselt poleks Estravelisse kunagi sisse astunud. Äriklientidele suunatud kampaaniad.
    • Arendus- arendusprojektid, mis töös ning mis vaja turule tuua.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.