• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,27
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,27
  • 22.02.12, 11:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiina Great Wall rajab Bulgaariasse autotööstuse

Kui seni valmistasid Euroopa autotootjad oma sõidukeid Hiinas, siis nüüd on hiinlased avastamas Euroopa odavat tööjõudu.
Esimese Hiina tootjana avas Great Wall eile Bulgaarias Lowetshis tehase. Tootmine käib koostöös Bulgaaria firmaga Litex, vahendab Spiegel Online. „Meie jaoks on strateegilise tähtsusega ligipääsu saavutamine Euroopa Liidu turule,“ ütles firma juht Wang Feng Ying tehase avamistseremoonial. 
Lähiaastatel on plaanis Lowetshi tehases toota ELi turu jaoks tervet rida erinevaid mudeleid alates väikeautost Voleex C10 ja Steed 5, mille müügihinnaks on 8200 kuni 12 800 eurot. Esialgu on kavas aastas toota 4000 sõidukit ning suurendada lähiaastatel mahtu kuni 50 000 masinani aastas.
Bulgaaria on Euroopa üks vaesemaid riike, palgad on seal madalad, kuid töölised hea väljaõppega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Great Wall on Hiina üks suuremaid maastikuautode tootjaid, omades tehaseid muuhulgas Venemaal, Indoneesias, Egiptuses ja Ukrainas.
Autor: Katri Soe-Surén

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele