Ekspress Grupi detsembrikuu müük langes 4,5 protsenti, 5,244 mln eurole, kuid vastas juhtkonna ootustele, teatas ettevõte börsile.
Detsembri tulemusi mõjutas oluliselt ühe aktiivse ärinädala puudumine möödunud aastal seoses pikkade pühadega. Online-meedia segment suutis küll käivet 5% kasvatada, kuid nii perioodiliste väljaannete kui ka trükiteenuste segmendi käive langes ligikaudu 5%.
Positiivset trendi näitab Eesti Filmi jätkusari, mis aitab kaasa ka Eesti Päevalehe üksikmüügile. Trükiteenuste segmendis langes rohkem paberi jms müügiga seotud käive. Trükikäibe langus oli üks protsent võrreldes aasta varasema perioodiga, teatas ettevõte.
Online-meedia käive kasvas viis protsenti, 922 000 eurole. Perioodiliste väljaannete käive kahanes 5,3 protsenti, 2,127 mln eurole. Trükiteenuste käive vähenes 5,1 protsenti, 2,555 mln eurole.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!