• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,4%6 094,17
  • DOW 30−0,38%44 395,45
  • Nasdaq −0,68%19 918,05
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,4%6 094,17
  • DOW 30−0,38%44 395,45
  • Nasdaq −0,68%19 918,05
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • 13.03.13, 15:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Savisaar ei andnud mullu erakonnale sentigi

Erinevalt varasematest aastatest ei annetanud Tallinna linnapea Edgar Savisaar 2012. aastal Keskerakonna ühiskassasse sentigi.
Tänane Postimees kirjutas, et reeglina peaks Keskerakonna toel kõrgele kohale saanud inimene maksma partei kassasse n-ö tänuraha 5-7%, parematel kohtadel ka kuni 10% palgast.
Kuna Savisaar saab Tallinna linnapeana ümmarguselt 39 000 eurot aastas palka, siis peaks ta annetama vähemalt 3900 eurot parteile. Mõnel aastal on Savisaar seda ka teinud, kuid eelmisel aastal pole ta erakonnale sentigi andnud.
Seevastu üle-eelmisel, 2011. aastal, mil toimusid ka riigikogu valimised, on Savisaar aruannete alusel maksnud erakonnale pea 12 500 eurot.
2010. aastal tegi Savisaar Keskerakonnale 2575eurosed annetused 10. jaanuaril, 10. veebruaril ja 10. märtsil, kokku 7725 eurot.

Seotud lood

Uudised
  • 13.03.13, 18:03
Otto Popel: kuulujuttudega õhutatakse pseudoskandaali
Ametist lahkuva Tallinna Keskkonnaameti juhataja Otto Popeli sõnul tuli talle üllatusena Postimehe, Delfi jaTV3 uudiste väide, nagu oleks tema lahkumise põhjuseks erakonna maksmata liikmemaksud. 
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele