• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,98%39 593,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,98%39 593,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • 23.05.13, 14:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elioni juht: parim motivaator on tagasiside

Elioni peadirektor Arti Ots rääkis tänasel Äripäeva BIG4 konverentsil, et töötaja peab mõistma oma panust ning parim motivaator pole mitte raha, vaid see, et inimene on kellegi jaoks kasulik.
Ots rääkis, et inimesed peavad mõistma enda panuse seotust seatud eesmärgiga. Viimase seitsme aasta jooksul on Elion aina enam töötajaid motiveerinud mitte boonusraha, vaid tagasisidestamisega. "Pole paremat motivaatorit kui see, et sa saad midagi kellegi jaoks paremaks teha. See ongi kõige suurem motivaator," rõhutas ta.
Elioni juhi sõnul kasvatab tulemustasude süsteem küll motivatsiooni, ent siis tuleb välja mõelda ka kompensatsioonimehhanisme, mis aitaks vältida seda, et töötaja motivatsioon tema enda tervist ja elu ohtu ei seaks.
Ots märkis, et Elion eristub klientide kogemuse kaudu. Tagasisidet saab firma umbes 250 000 kliendi info põhjal. "Elioni põhiseadus on see, et kliendi teeb lojaalseks tagasiside," ütles Ots. Ta lisas, et kui kliendid ettevõtet soovitavad, siis kasvab nende endi lojaalsus ja tuuakse kaasa teisi kliente.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Nimeline tagasiside kinnitab Otsa sõnul, et ettevõte püsib õigel teel. "Kui tagasiside mehhanism on paigas nii klientidelt, töötajatelt kui ka juhtidelt, on see organism võimeline arenema ja suudab olla edukas," märkis ta.
Ots tõi välja, et tehtud uurimuse põhjal usuvad 80 protsenti ettevõtteist, et pakuvad suurepärast kliendikogemust, ent vaid 8% klientidest on sellega nõus.
Töötaja kipub Otsa sõnul lahkuma enamasti mitte palga pärast, vaid hoopis seetõttu, et pettutakse, kuna firma juhtimine ei toeta tööle asudes olnud huvitavaid ideid ja motivatsiooni. "Piltlikult öeldes lahkutakse seetõttu, et juht on küündimatu või liiga suure egoga, et meeskonda käima panna," ütles ta. Probleemi lahendamiseks on Elion kasvatanud juhte välja meeskonnast.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele