Kullerfirma UPS on hädas jõuludeks saadetud pakkide kätte toimetamisega, süüdistades oma aegluses muuseas ka halba ilma.
Samas püüab USA kullerfirma vähendada venituse mõju, kirjutab Reuters.
Saadetiste kättetoimetamise venimine, mis on saanud sotsiaalmeedias kriitikatormi, võib viia e-äri ettevõtete nagu Amazon.comi kasutama rohkem erinevaid partnereid, et vähendada saadetiste kättetoimetamise riske.
"Arvan, et see loob võimalusi teistele ettevõtetele lisaks UPS ja FedExile," ütles Wells Fargo Securitise logistikaanalüütik Anthony Gallo.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Investoreid aga kriitika ei huvita. UPSi aktsia tõusis neljapäeval kõigi aegade kõrgeimale tasemele, 104,67 dollarile. Tänavu on aktsia hind edenenud 42%.
UPS teatas kolmapäeval, et süüdi on halb ilm, lühem pühadeostlemise periood ja veebis ostmise kasv. Ettevõte rõhutas, et tegelikult puudutavad viivitused väga väikest osa saadetistest.
Internetis ostlemine kasvas tänupühade ja järgnenud esmaspäeva vahelisel ajal USAs aastaga 22%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!