Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Juhatuse liige: Nad juhtisid Autorollot

    Autorollo endine autojuht, praegune juhatuse liige Janos Sillamaa ütles täna kohtus, et 2010. aasta aprillis ja mais juhtisid Autorollot Keit Pentus-Rosimannus ja Rain Rosimannus.

    Sillamaa rääkis seikadest, kuidas Rain Rosimannus ajas asju Autorollo vara, näiteks haagistega, ja viis kaasa Autorollo arvuti. Keit Pentus-Rosimannus olevat palunud Sillamaal lõpetada Autorollo nimel olnud mobiililepingud oma (Pentus-Rosimannuse) ema ja vennaga, et parandada Autorollo majanduslikku seisu.
    Kohtuniku küsimusele, miks ta Rosimannuste tegevust Autorollo juhtimiseks nimetab, vastas Sillamaa, et Keit Pentus-Rosimannus ja Rain Rosimannus andsid temale kui Autorollo juhatuse liikmele korraldusi, järelikult oli tegemist juhtimisega. Sillamaa täitis enda sõnul Rosimannuste korraldusi, kuna Rosimannused on Väino Pentuse hõimlased ning seni oli Autorollos otsustaja olnud Väino Pentus.
    Lisaks Rosimannustele tegeles Sillamaa sõnul Autorollo juhtimisega Siim Roode. Roodet tutvustasid Sillamaale Rain Rosimannus ja Väino Pentus umbes paar nädalat enne seda, kui Väino Pentus 2010. aasta aprillis haiglasse sattus.
    Sillamaa sõnul tutvustas Väino Pentus talle Roodet kui meest, kes hakkab Autorollot saneerima. Sillamaa meenutas veel, et Rain Rosimannus tutvustas 2010. aasta märtsis ehk samuti enne Väino Pentuse aprillikuist haiglasse sattumist Autorollo juhatuse liikmetele Exceli-tabelit, kus oli plaan Autorollo päästmiseks. Kuid Sillamaa sõnul sellest Exceli-dokumendist abi polnud.
    Sillamaa on Autorollo juhatuses alates 2009. aasta maist ja on juhatuses siiani koos Väino Pentusega.
    Sillamaad on kohtuga suhtlemisel aidanud hageja esindaja
    Rain Rosimannuse advokaat Arne Ots, Keit Pentus-Rosimannuse advokaat Toomas Vaher ja teised kostjad küsisid Sillamaalt, kas Sillamaa koostas ise mullu oktoobris samas Autorollo asjas kohtule esitatud kirjaliku vastuse määruskaebusele. Sillamaa ütles, et teda abistas selle ja veel vähemalt ühe dokumendiga hagejat ehk Autorollo pankrotitoimkonda esindav Lextali advokaat Olavi-Jüri Luik. Dokument koostati Sillamaa sõnul Lextali kontoris selliselt, et tema vastas küsimustele ja Luik koostas dokumendi. Sillamaa ütles veel, et maksis Luigele abi eest dokumendi koostamisel. Ta selgitas, et ei oleks osanud ise kohtule vastust koostada ja vajas abi. Kostjate seas tekitas antud episood elevust, naerdi ja vahetati pilke. Küsimusi põhjendasid kostjad sellega, et tunnistaja sõltumatus on oluline. Luik muigas nende episoodide arutelu ajal.
    Homme jätkub Autorollo kohtuistung, tunnistama on oodatud Väino Pentus ja Siim Roode ning Autorolloga seotud ettevõtte Renaldo Invest endised juhatuse liikmed Argo Hollo ja Martin Sillandi. Millalgi edaspidi annab tunnistusi ka Autorollo endine juhatuse liige Tiit Pohl, kes haigestumise tõttu täna kohtus ei viibinud.
  • Hetkel kuum
Seotud lood
Kõik seotud lood

Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.