• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Nike lõi palli Adidase võrku

    Jalgpalli MMi Saksamaa ja USA vahelise mängu võitis Saksamaa 1-0. Sama suureks võiduks võib pidada USA rõivatootja Nike’i võitu sakslaste Adidase üle jalgpalli varustuse müügis.

    Jalgpall on sisuliselt ainuke koht, kus Nike pole sakslaste firmat ületanud. Nüüd proovib Nike aga jõudude vahekorda muuta.
    Neljapäeval avaldatud numbritest selgub, et Nike on kasutanud Jalgpalli MMi strateegilise turunduse seisukohalt väga hästi, vahendab The Time.
    Kvartaalsete tulemuste avaldamisel teatas Nike, et 31. mai seisuga on aastane jalgpalliga seotud müük suurenenud 2,4 miljardi dollarini. See on 18 protsenti suurem eelmise aasta tulemustest.
    Uued numrbid näitavad, et Nike jaoks on jalgpall muutunud sama tähtsaks kui korvpall. Samuti on Nike jõudnud jalgpalli kategoorias Adidasega peaaegu viiki – Adidase sõnul ulatub nende müük esialgsel hinnangul 2,7 miljardi dollarini. Adidas on ühtlasi ka ametlik FIFA maailmameistrivõistluste sponsor.
    Nike jaoks tõi palju edu „risk everything“ (riski kõigega) kampaania, mis levib sotsiaalmeedias nagu kulutuli. Samuti on Nike võtnud eesmärgiks panna nende tooteid kasutama staarid – Kümnest kõige edukamast jalgpallurist kuus kannavad Nike’i rõivaid, kaasa arvatud brasiillaste staar Neymar Jr.
    Ka Nike aktsia on edukam olnud. Sel aastal on Nike’i aktsia langenud ligi 4 protsenti, Adidase aktsia aga 19,1 protsenti. Kahe aastaga on Nike tõusnud 52 protsenti ning Adidas 31 protsenti.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Rahvuslik projekt: päästame keskealised põdurate liigast
Tulevikuväljakutseist rääkides on tavaks rääkida noortest, aga miks? Eesti noored on avatud ja nutikad maailmakodanikud, kes saavad enda põlvkonna väljakutsetega ise hästi hakkama. Meie noored pole hukas. Meie vanad on, ja siin tuleb lahendusi otsida, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja Forus Grupi juhatuse esimees Margus Nõlvak.
Tulevikuväljakutseist rääkides on tavaks rääkida noortest, aga miks? Eesti noored on avatud ja nutikad maailmakodanikud, kes saavad enda põlvkonna väljakutsetega ise hästi hakkama. Meie noored pole hukas. Meie vanad on, ja siin tuleb lahendusi otsida, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja Forus Grupi juhatuse esimees Margus Nõlvak.
LHV aktsia tegi eilse järsu languse paari tunniga tasa
LHV aktsia on täna pea täielikult eileõhtusest järsust langusest taastunud. Analüütikute hinnangul oli eile lõpuoksjonil toimunud müük Balti turgudel ebamõistlik.
LHV aktsia on täna pea täielikult eileõhtusest järsust langusest taastunud. Analüütikute hinnangul oli eile lõpuoksjonil toimunud müük Balti turgudel ebamõistlik.
Energeetika ja puidutööstus vedasid tööstustoodangu kasvu
Statistikaameti andmetel tootsid tööstusettevõtted oktoobris 2,8% rohkem toodangut kui eelmise aasta samas kuus. Toodang suurenes energeetikas 11,8% ja töötlevas tööstuses 3,5%, vähenes aga mäetööstuses 39,7%.
Statistikaameti andmetel tootsid tööstusettevõtted oktoobris 2,8% rohkem toodangut kui eelmise aasta samas kuus. Toodang suurenes energeetikas 11,8% ja töötlevas tööstuses 3,5%, vähenes aga mäetööstuses 39,7%.
Raadiohommikus: alternatiivturu IPOmaania
IPOde sadu jätkub – sellest nädalast saab Nasdaq Balti alternatiivturul First North märkida kahe Eesti ettevõtte aktsiaid.
IPOde sadu jätkub – sellest nädalast saab Nasdaq Balti alternatiivturul First North märkida kahe Eesti ettevõtte aktsiaid.