• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,66
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,66
  • 27.06.14, 22:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nike lõi palli Adidase võrku

Jalgpalli MMi Saksamaa ja USA vahelise mängu võitis Saksamaa 1-0. Sama suureks võiduks võib pidada USA rõivatootja Nike’i võitu sakslaste Adidase üle jalgpalli varustuse müügis.
Jalgpall on sisuliselt ainuke koht, kus Nike pole sakslaste firmat ületanud. Nüüd proovib Nike aga jõudude vahekorda muuta.
Neljapäeval avaldatud numbritest selgub, et Nike on kasutanud Jalgpalli MMi strateegilise turunduse seisukohalt väga hästi, vahendab The Time.
Kvartaalsete tulemuste avaldamisel teatas Nike, et 31. mai seisuga on aastane jalgpalliga seotud müük suurenenud 2,4 miljardi dollarini. See on 18 protsenti suurem eelmise aasta tulemustest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uued numrbid näitavad, et Nike jaoks on jalgpall muutunud sama tähtsaks kui korvpall. Samuti on Nike jõudnud jalgpalli kategoorias Adidasega peaaegu viiki – Adidase sõnul ulatub nende müük esialgsel hinnangul 2,7 miljardi dollarini. Adidas on ühtlasi ka ametlik FIFA maailmameistrivõistluste sponsor.
Nike jaoks tõi palju edu „risk everything“ (riski kõigega) kampaania, mis levib sotsiaalmeedias nagu kulutuli. Samuti on Nike võtnud eesmärgiks panna nende tooteid kasutama staarid – Kümnest kõige edukamast jalgpallurist kuus kannavad Nike’i rõivaid, kaasa arvatud brasiillaste staar Neymar Jr.
Ka Nike aktsia on edukam olnud. Sel aastal on Nike’i aktsia langenud ligi 4 protsenti, Adidase aktsia aga 19,1 protsenti. Kahe aastaga on Nike tõusnud 52 protsenti ning Adidas 31 protsenti.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 8 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele