• OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,83%6 075,44
  • DOW 300,9%42 963,94
  • Nasdaq 1,09%19 845,31
  • FTSE 1000,2%8 775,52
  • Nikkei 2251,14%38 790,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,95
  • OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,83%6 075,44
  • DOW 300,9%42 963,94
  • Nasdaq 1,09%19 845,31
  • FTSE 1000,2%8 775,52
  • Nikkei 2251,14%38 790,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,95
  • 14.11.14, 14:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Janek Mäggi: lapstööjõud pole paha asi

Lapstööjõud pole nii halb, kui tundub, ütles Powerhouse'i tegevjuht Janek Mäggi. Tema sõnul oli Sangari poleemikat tekitanud reklaam õnnestunud.
Powerhouse'i tegevjuht Janek Mäggi
  • Powerhouse'i tegevjuht Janek Mäggi
  • Foto: Andres Haabu, Äripäev
Sangar reklaamib oma särki Optimist lausega „Aegadest, kui lapstööjõud ei olnud kurb asi“.
Kommunikatsioonibüroo Powerhouse tegevjuht Janek Mäggi ütles, et lapstööjõudu kiitev Sangari särgireklaam oli tubli saavutus. „Kui see poleks ärritust pälvinud, poleks seda võib-olla keegi tähele pannudki – see oleks olnud üks tavaline igav rõivareklaam, mille puhul poleks võib-olla arugi saadud, mis firmaga on tegu,“ märkis ta.
Mäggi rääkis, et riidefirmade seas on konkurents tihe ja tähelepanu on raske äratada. „Seal on alates H&Mist Hugo Bossideni välja. Sa lihtsalt ei torka silma, oled üks tuhandetest. Siis ehitadki reklaami ärrituse peale üles,“ ütles ta. Kui sedasi saadaksegi tarbijakaitse pahameele osaliseks, on see Mäggi sõnul kampaaniale vaid kasuks. „Ükski reklaam pole kunagi ämbrisse astunud, kui ta pälvib arutelu ja diskussiooni,“ märkis ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sangari turundusjuht Raul Saks ütles, et Optimisti särgi lugu on kirjutatud läbi eneseiroonia. Mäggi ütles, et olles vastu irooniline, ongi Standard üks igav Eesti firma, kel pole millegagi silma paista. „See, mida ta pakub, pakuvad sajad firmad maailmas,“ märkis ta.
Mäggi sõnul pole ta nõus nendega, kes väidavad, et lapstööjõu kasutamist kolmandates riikides tuleks vältida. „Kui neile tööd ei pakutaks, oleks nende olukord veelgi hullem,“ ütles ta. Et Sangar lapstööjõudu ja nõukogude režiimi igatseb, Mäggi ei usu.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 23 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele