Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
R-Kioski juht: väikesed detailid muudavad palju
R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves töötas Viru Keskuse R-Kioskis klienditeenindajanaFoto: Andres Haabu
R-Kioski kontoritöötajad teevad suuri otsuseid ja ootavad teenindajatelt suuri tulemusi, kuid iga väike liigutus võib muuta nende töö oluliselt kergemaks ja lihtsamaks, rääkis R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves enda esimestest mõtetest kioskis töötades.
„Eesmärk on, et teenindaja jaksaks kliendile naeratada ja tema töö oleks lihtsam. Kioskis töötatud päeva kogemusele tuginedes saame muuta teenindajate töö tulevikus lihtsamaks,“ rääkis Ilves.
Vaata Äripäeva teemaveebi kaubandus.ee videost, mis mõtted tekkisid R-Kioski tegevjuhil kioskis töötades ning kuidas plaanivad nad teenindajate mainet tõsta.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.