R-Kioski juht: väikesed detailid muudavad palju

R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves töötas Viru Keskuse R-Kioskis klienditeenindajana  Foto: Andres Haabu

R-Kioski kontoritöötajad teevad suuri otsuseid ja ootavad teenindajatelt suuri tulemusi, kuid iga väike liigutus võib muuta nende töö oluliselt kergemaks ja lihtsamaks, rääkis R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves enda esimestest mõtetest kioskis töötades.

„Eesmärk on, et teenindaja jaksaks kliendile naeratada ja tema töö oleks lihtsam. Kioskis töötatud päeva kogemusele tuginedes saame muuta teenindajate töö tulevikus lihtsamaks,“ rääkis Ilves.

15. septembril oli R-Kioskites teenindajateks 30 peakontori töötajat. Ettevõtte tegevjuht Tiia Ilves oli kella 9-21 Viru Keskuse R-Kioskis. Ettevõtmise eesmärk oli peakontori ja klienditeenindajate vastastikku parem tundmaõppimine ja kioskitööst parema ülevaate saamine. 

Vaata Äripäeva teemaveebi kaubandus.ee videost, mis mõtted tekkisid R-Kioski tegevjuhil kioskis töötades ning kuidas plaanivad nad teenindajate mainet tõsta.

Hetkel kuum