• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,2%6 192,35
  • DOW 300,98%44 524,78
  • Nasdaq −0,97%20 171,98
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,41
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,2%6 192,35
  • DOW 300,98%44 524,78
  • Nasdaq −0,97%20 171,98
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,41
  • 26.11.15, 20:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Asukohapõhised reklaamid kolivad mobiilidesse

Hoolimata raportitest, mille kohaselt saab online poodlemisest tulevik, on füüsilistes poodides ostlemine siiski digitaalsest ostlemisest populaarsem.
Asukohapõhised reklaamid kolivad mobiilidesse
  • Foto: EPA
A.T. Kearney uuringu kohaselt toimub 90% jaemüügi ostudest jätkuvalt poodides. 95% ostudest tehakse edasimüüjate juures, kellel on füüsilised poed. Füüsilised poed aga pakuvad inimestele ostlemiselamust, vahendab CNBC. 
“On mitmeid kategooriaid, kus just kogemus on oluline, seega ei ole oluline vaid mugavus,” sõnas SelectNY globaalse strateegia juht Wolfgang Schaefer.
“Sellesse maailma sukeldumine ja selle kogemine on lõbus. Toote katsumine, selle nuusutamine, vaatamine ja selgaproovimine – see on kõik osa saadavast elamusest.”

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kiirelt on aga muutumas see, et inimesed sõltuvad üha enam oma telefonidest. Pew Internet Project’i andmetel omab 64% ameeriklastest nutitelefoni ning enam kui pooled neist vaatavad oma telefoni mitu korda tunnis.
Tarbijate käitumise muutumine viib üha kasvava mobiilireklaamini. Kuigi traditsioonilised trükitud ja telereklaamid eksisteerivad jätkuvalt, on üha enam müüjaid pööramas pilke otsingupõhistele reklaamidele ning asukohapõhistele allahindlustele.
Näiteks töötavad Google’i reklaamid sellisel viisil. Kui klient otsib näiteks Black Friday müügi raames saapaid ning toksib selle Google’i otsingusse, kuvab ettevõte kõik sobivad lingid ning lisaks veel lähedalolevad poed, mis kasutavad Google'i asukohapõhist reklaamiteenust. Kui klient kasutab Google kaarti lähima poe leidmiseks ja on samal ajal ka oma Google kontole sisse loginud, saab ettevõte telefoni kaudu jälgida, kui kaua aega klient poes veedab.
Google väidab, et poodidele on see vaid kasuks tulnud ning nende müügtulemused on tunduvalt suurenenud.
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele