• OMX Baltic0,15%300,46
  • OMX Riga0,00%892,99
  • OMX Tallinn0,54%2 079,92
  • OMX Vilnius0,42%1 207,56
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,3%8 796,71
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • OMX Baltic0,15%300,46
  • OMX Riga0,00%892,99
  • OMX Tallinn0,54%2 079,92
  • OMX Vilnius0,42%1 207,56
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,3%8 796,71
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • 14.01.16, 16:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eksperiment: Kui lihtne on e-poodidelt raha tagasi saada?

Kaubandus.ee läbiviidud e-kaubanduse eksperimendis selgus, et mõningad testitud veebikauplusi ei taha klientidele kogu raha tagastada, kuid ligi pooled e-poed maksid raha tagasi tunduvalt kiiremini, kui seaduses märgitud.
Kolmandik e-poode ei taha raha tagasi anda
  • Kolmandik e-poode ei taha raha tagasi anda
  • Foto: PantherMedia/Scanpix
„Osadele veebikauplustele on tagastamisprotsess aeglanõudev ning mõningad teenindajad on ebaviisakad või ebakompetentsed,“ ütles eksperimendi läbi teinud inimene. Lisades, et väga palju oli ka igati meeldivaid inimesi, kellega suhtlesin. Pakkidega ei olnud väga tihti kaasas tagastuslehte, mis oli eksperimendi läbiteinud inimese jaoks mugavam. Tagastamiseks pidi ta kirjutama e-kaupluse meilile, millele ta võis oodata vastust paarist tunnist kuni kahe päevani.
Eksperiment algas 3. jaanuaril, tellimused jõudsid valdavalt kohale juba 4-6. jaanuaril ja 14. jaanuariks oli kauba eest raha tagastanud 16 kauplust. Nendest 6 ei ole tagasi maksnud kättetoimetamiskulu, kuid võimaldasid tellimuse e-poe kulul tagastada. Lisaks kaks e-poodi jätsid tarbija kanda nii kättetoimetamiskulu kui tagastuskulu, mis ei ole seaduslik.
Loe pikemalt Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tule kuula 28. jaanuaril toimuvat e-kaubanduse konverents „Kuidas parandada kliendikogemust e-kaubanduses“, ning muuda enda veebikauplus kliendisõbralikumaks. Vaata, millised veebikauplused pääsesid finaali siit. 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele