Paljud suured kütusetarbijad, eelkõige transpordiettevõtted, on oma tankimise viinud Lätti, kirjutab 27. aprillil kütuseturu aastakonverentsil esinev Eesti Õliühingu esimees Toomas Saks.
- Eesti Õliühingu esimees Toomas Saks hoiatab, et Eesti ja Läti hinnavahe diislikütuse hulgiostudel on 10 senti naabrite kasuks. Foto: Andres Haabu
"Eelmine aasta oli aasta, kui poliitikud otsustasid tõsta aktsiisimakse kütustele. Vähe sellest, et see oli ootamatu, oli ka aktsiiside tõus 10% bensiinidele ja 14% diislikütusele väga järsk," kirjutab Toomas Saks.
"Nii järsk tõus mõjutab juba praegu mootorikütuste tarbimist. Paljud suured tarbijad, eriti transpordiettevõtted, on juba praegu teatanud, et on oma tankimise siirdanud Lätti. Tõsi, selle aasta algusest tõstis aktsiise ka Läti, aga diislikütusele ainult 3% ja bensiinidele 7%, nii et diislikütuse hulgiostudel on hinnavahe praegu umbes 10 eurosenti meie naabrite kasuks," lisab Saks.
Eesti Õliühingu esimees Toomas Saks esineb 27. aprillil k
ütuseturu aastakonverentsil, kus räägib lähemalt sellest, millised muutused ootavad Eesti kütuseturgu 2016. aastal.
Seotud lood
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus
Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le
Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.