Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Sotsiaalmeedias rahaga armastust ei osta
Rahaga armastust ei osta.Foto: PantherMedia/Scanpix
"Brändid loodavad sotsiaalmeedias tõelist armastust leida. Kahjuks saab raha eest vaid prostituudi. Money can’t buy love," kirjutab Hando Sinisalu Best Marketingis.
Brändidele on sotsiaalmeedias tegutsemine osutunud suureks pettumuseks. 2016 lõpus on Sinisalu sõnul aeg seda endale tunnistada. Facebooki vaimustuse kõrghetkedel rääkisid turundusgurud, et lõpus ometi saavad brändid oma tarbijatega suhtlema, dialoogi pidama hakata. Ja et sotsiaalmeedia pole selline ühepoolne massimeedia kanal nagu TV või raadio, vaid midagi enamat – suhtluskanal.
Nüüd on brändide Facebooki postituste keskmine orgaaniline levi (organic reach) 2%-5%. Isegi selleks, et oma lehekülje fännideni jõuda, tuleb maksta.
Ja tegelikult ei taha tarbijad brändidega suhelda. Vaatasin kümneid ja kümneid erinevate brändide Facebooki seinu ja pilt, mis sealt avaneb, on naljakas. Et mitte öelda kurb.
Vaata Best Marketingist näiteid, kuidas bränd üritab vestlust alustada, vastutasuks sõim ja vihakõne.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.